❤It's Nice Out | Photoshoot❤

3:47:00 PM

Hello Loves!
Today's post will be short and simple! I went outside with my younger sister Justine and took some pictures of her! I know that is crazy!!! We actually went outside! haha :D
Anyway I just want to show you some of my favorite pictures and I hope you will enjoy them!
Love You All! Wish you a great week! <3

Hejo Kochani!
Dzisiaj szybko i zwiezle! Wiec wyszlam z moja siostra Justyna na zewnatrz i zrobilam jej kilka zdjec! Wiem jest szok zwiazany z tym ze oposcilysmy dom haha :D
Tak czy inaczej chce pokazac wam kilka z tych zdjec. Mam nadzieje ze sie spodobaja. Kocham mocno i zycze niesamowitego tygodnia! <3

-JoAnn







You Might Also Like

7 comments

  1. Super zdjęcia, szczególnie to czarno-białe mi się podoba :) Masz bardzo ładną mimikę twarzy na zdjęciach, naprawdę!

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia :)

    witchhearted.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. zdjecie czarno-biale jest najlepsze! bardzo mi sie podoba :)

    doblazness.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Śliczny wygląda bloga!
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  5. Ciekawe zdjęcia, pierwsze podoba mi się najbardziej :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images