❤Weekend Is Almost Here | Fashion❤

6:27:00 AM

Hello Loves! 
How are you? Haven't seen you in like months and I am sorry about that. Like always I do not have any excuses to explain why I was missing besides being lazy and school taking a lot of time from me. Anyway, I was going through my draft posts that I have saved a while ago and found these photos. I remember taking them but I guess I never came across of posting them here. Maybe that is good for times like this. I didn't have any interesting photos to share with you and now, out of nowhere I can come and say Hi :) 
I am currently bored at school, just turned in my English paper and I am hoping I won't fail. Today is Friday, which means NO SCHOOL TOMORROW! Yay! Hope you loves have a magnificent Weekend!  

Hello Kochani! 
Jak sie macie? Nie bylo mnie tutaj juz bardzo dlugo! Oczywiscie coz moge powiedziec. Prawda jest taka, ze jestem bardzo leniwa osoba! Jeszcze szkola, duzo papierow i testow. No kompletnie nic sie nie chce. 
Wlasnie ogladalam posty, ktore nie pojawily sie na maim blogu i wpadlam na te zdjecia, ktore sa ponizej. Pamietam jak je robilam, ale okazalo sie ze ich poprostu nie dodalam. Moze to i dobrze dla dni jak te. Bez tych kilku zdjec nie bylo by mnie tuaj w tym momecie.
Teraz jestem w szkole i sie nudze. Oddalam nauczycielce moje sprawozdanie i teraz mam nadzieje ze dostane jakas dobra ocene. Nareszcie jest Piatek! JUTRO NIE MA SZKOLY! Yay! Mozna narescie troszke dluzej sobie w lozku polezec! Mam nadzieje, ze wasz weekend bedzie wspanialy! 
-JoAnn









You Might Also Like

5 comments

  1. Śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna. :)
    Masz mały błąd, napisałaś cuż, a powinno być przez "o"
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    ReplyDelete
  2. Przepiękne zdjecia! ❤️
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, jakieś rady i uwagi miłe widziane ��
    magicznafasolka.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images