❤A little Makeup Treat | New In❤

1:33:00 PM

Hello In A New Month❤

Isn't this crazy? We are in November already! I can't believe how fast the time flies. Anyway, about two weeks ago my sister and I went to the mall and we might have buy somethings on the more expensive side. I will show you the three items I've bought. 
I did not own a good contouring palette and I just felt like I should buy something in that area. Well I did. I have bought the Estee Lauder cream contour palette, a Becca highlight and the amazing Lorac Pro Contour palette. To be honest I thought I would regret buying those products because for a high school student they are really out of my usual budget. Well I basically broke my wallet that day but I still don't regret spending all of my money on makeup. I used these products already and I can honestly say that I love them and use them quite often. Do you own any of those products? Do you like them? I hope you do and I hope you will have a fantastic day! 



Witam Kochani W Nowym Miesiacu❤
Ja poprostu nie moge uwierzyc, ze jest juz Listopad! Czas biegnie bardzo szybko. Tak czy inaczej dzisiejszy post ma byc o moim malym wypadzie i o wydaniu wiecj niz zazwyczaj. Wiec tak wraz z moja siostra jakies dwa tygodnie temu poszlysmy do galerii i zakupilysmy pare produktow. Ja zakupilam tylko 3, lecz pieniadze sie rozplynely. Wiec w mojej kosmetyczce znajduja sie teraz, Estee Lauder kremowy kontur, Becca rozswietlacz i Lorac Pro Contour paletka. Jak mam byc szera, myslalam ze bede zalowala tego zakupu, poniewaz na licealistke sa one po za moim zwyczajnym budzetem. Mimo tego, iz w portfelu nie mam juz nic, nie zaluje tego zakupu wcale. Produtky te juz uzywalam i moge szczerze powiedziec, ze sa wspaniale i czesto laduja na mojej twarzy. Macie i uzywacie, ktorys z tych produktow? Mam nadzieje, ze bedziecie miec wspanialy dzionek! 
-JoAnn






You Might Also Like

14 comments

  1. Nie mam nic z tych kosmetyków, ale wyglądają zachęcającą, najbardziej ta paletka do konturowania :)
    Pozdrawiam http://xwikens.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Boski makijaż! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ślicznie Ci w tym makijażu :) A z tych kosmetyków żadnych nie posiadam.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  4. Great palette and you look gorgeous!! :))

    ReplyDelete
  5. Bardzo ci pasuje :) Wpadnij do nas a jak ci sie spodoba to zaobserwuj ::)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Odważny make up :)
    - zainteresowana współpracą luuxyaa@onet.eu.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Łoo, super się to prezentuje ;) Pięknie wyglądasz!

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  8. Chcesz być piękna musisz cierpieć i być spłukaną :) Mi nie raz zdarzyło się wydawać ostatnie pieniądze na ubrania i kosmetyki.

    madamblanche.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. I need to get my hands on this lorac palette it looks amazing! :)
    Urban Obsessions // Vegan Food, Beauty & Lifestyle

    ReplyDelete
  10. Cudowne kolory!
    diamentoowaa.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images