❤Went Shopping Came Back With Nothing❤

2:12:00 PM

Hello My Friends❤
So my sisters and I decided to go shopping today. From the beginning I knew I wasn't going to buy a thing but I still wanted to go with them because I wanted to spent a little more time with them and relax a little bit. We went to the local mall and got a look on some clothes I may or may not buy later in life. We visited Aldo where my sister got two pairs of bright color heels. One pair in the color of pink and the other one in yellow. I had a different type of makeup today and I am VERY PROUD of myself for going out in public in something that bold :) What do you think about the makeup? Do you like to go window shopping? Hope you have a lovely day :)

Hey Kochani❤
Wybralam sie dzisiaj z siostrami na zakupy, jednak od samego poczatku wiedzialam, ze sama nic kupowac nie bede. Tak czy inaczej postanowilam jechac aby spedzic z nimi troche wiecej czasu. Pojechalysmy do lokalnej galerii I chodzilysmy po roznych sklepach rozgladajac sie za ubraniami, ktorych prawdopodobnie kupowac nie bede. Za to moja siostra trafila na dobra przecene w Aldo, gdzie zakupila sobie dwie pary butow. Jedna z nich w kolorze rozowym a druga w kolorze zultym. Wiem, ze z takiego opisu buty moga sie nie wydawac ladne ale uwiezcie mi, ze sa one przecudne! :) Jestem z siebie bardzo dumna, gdyz wyszlam z domu w bardzo INNYM typie makijazu :) Lubicie chodzic na zakupy bez pieniedzy? Jak wam sie podoba moj makijaz? Zycze wam bardzo milego dnia :)

-JoAnn





You Might Also Like

11 comments

  1. Ja zwykle, kiedy pójdę na zakupy bez pieniędzy to jest mnóstwo ślicznych rzeczy :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  2. Dla mnie zakupy bez pieniędzy nie mają sensu xD
    Rzadko bywam w galeriach, ponieważ mieszkam na wsi, więc każdy taki wyjazd musi być zwieńczony kilkoma reklamówkami wypchanymi ubraniami ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  3. Ja za często nie chodzę na zakupy, ale jak już pójdę to raczej z pieniędzmi:D

    Pozdrawiamy cieplutko:)
    Nowy post na TWINS LIFE (klik) ♡

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    ReplyDelete
  5. Ja zazwyczaj gdy idę z kimś na zakupy bez pieniędzy widzę wiele ślicznych rzeczy a gdy mam pieniądze nigdy nic dla siebie nie widzę.
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE-KLIK

    ReplyDelete
  6. Genialna szminka, wyglądasz w niej świetnie!

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Te czarne usta są takie mroczne :D
    Genialnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. WOW! Czarne usta to świetny akcent w całej stylizacji :))

    ReplyDelete
  9. Cudownie wyglądasz w ciemnym kolorze na ustach :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam takie ciemne kolory na ustach! Świetnie wyglądasz. :)
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images