❤Back To School Wish List | Newdress❤

4:37:00 PM

Hello My Friends❤
In today's post I have a Wishlist for y'all from the Newdress.com. I was actually contacted by them, and was given an opportunity to collaborate. It's back to school season so I decided that I could use some clothes and maybe if I like their quality I will use the site quite often :) So far I picked few items that I fell in love with right away and I am about to share them with you :)

Hey Kochani❤
W dzisiejszym poscie przychodze do was z Wish List'a ze strony Newdress.com. Jak wiecie sezon szkolny sie zbliza wiec nowych ubran nigdy za wiele. Zgodzilam sie wiec na wspolprace z ta firma, aby wyprobowac kilka ich rzeczy i gdy je polubie napewno bede nadal uzywala ich stron. Od razu spodobalo mi sie kilka strojow, ktorymi sie z wami podziele :)

-JoAnn






♥CLICK♥  ♥CLICK♥

Poklikacie? :*

You Might Also Like

8 comments

  1. Ta pierwsza bluzka podoba mi się najbardziej :)
    Ładne rzeczy, poklikane.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Oczywiście poklikałam. Bardzo podobają mi się te buty jak i 3 bluzka.
    Mam prośbę , czy mogłabyś poklikać mi w linki na moim blogu ? bardzo mi na tym zależny oczywiście napisz jak a ja się odwdzięczę ♥♥ Ola-Mylifestyle

    ReplyDelete
  3. Ta firma ma serio swietne ubranka! Ostatnio kupilam podobne legginsy :)

    u mnie: Poradnik: Jak sprawić aby włosy były piękniejsze! www.alexwberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ciekawe rzeczy :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wybrałaś do tego kolażu naprawdę śliczne rzeczy. Poklikałam, powodzenia!

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    ReplyDelete
  6. świetne koszulki, poklikane:D ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images