❤Lovely Time At The Lake | Vacation❤

6:25:00 PM

Hello My Friends❤
I hope your summer is going well. My summer break was pretty boring until last Thursday. My family and I decided to go up to Wisconsin, to spend the weekend at a lake house. I love it there. It is so calm and nice. Even though the weather wasn't supposed to be pretty at first I was still really excited to go there. The sight of the lake from any window of the house is just so calming. Since the weather turned out to be amazing we spent most of the day on swimming and diving. We were lucky enough to have the neighbors take my sisters, Zuzia and I tubbing. That was so awesome! You guys have to try it someday. Now, I am slowly coming back to reality, which is kind of boring and filled with work (yes I finally got a real job! Yay-not-yay). I hope your summer is amazing! And I wish you a very good day! :)


 Witam Moi Kochani❤
Mam nadzieje, ze wasze wakacje sa wspaniale. Do tej pory moje przerwa wakacyjna byla dosc nudna to ostatniego czwartku. Moi rodzice wzieli mnie i moje siostry do domku w Wisconsin na weekend. Bardzo lubie tam jezdzic poniewaz mozna powiedziec ze nie ma tam nic, nic oprocz kilku domow oraz duzego jeziora. Jest tam naprawde spokojnie, mozna sie poprostu od wszystkiego uwolnic. Chociaz na poczatku nie zapowiadalo sie slonecznie bardzo bylam podekscytowana zeby tam jechac. Poprostu widok jeziora z prawie kazdego okna w domu jest czyms czego nie moge przegapic :) Teraz powoli wracam do nudnej rzeczywistosci i jak mam byc szczera nie bardzo sie z tego ciesze. Wolalabym pozostac w Wisconsin na zawsze. Mam nadzieje, ze wasze wakacje naprawde dobrze mijaja :) Do zobaczenia nie dlugo!
-JoAnn





You Might Also Like

21 comments

  1. Piękne miejsce :) To drugie zdjęcie jest cudowne ! ;)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia:)
    Zapraszam do mnie: claudiev.blogspot.com
    Jeśli spodoba Ci się mój blog,zaobserwuj^^

    ReplyDelete
  3. Też uwielbiam spędzać czas nad jeziorem. Świetne zdjęcia! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczne widoki, czasami tęsknie za takim widokiem, i spokojem :3

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo ciekawy post! Zdjęcia rewelacyjne! :) zapraszam również do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jej! Tylko pozazdrościć :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  8. świetne zdjęcia ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. bardzo fajne zdjecia :)

    Pozdrawiam i zapraszam -> twoimioczami.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. świetna notka , czekam na kolejna;-)))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę udanego wyjazdu!
    Piękne zdjęcia :)
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  12. Musiałaś świetnie się bawić :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images