♥DressLink Review | Store ♥

6:07:00 PM

Hello Friends♥
If you read my "Dresslink Wish List" post you may already know that I had the opportunity to work with Dresslink.com. Dresslink is an online store with really affordable clothing and accessories. 
They were really nice to me and sent me two items to try on and review. Tbh I was a little bit skeptical at first about working with them because the items that they sell are really cheap! I was worried that the fabric would not be good enough and that it would get damaged really easily. Well I was wrong! The fabrics in the bathing suit as well as in the two piece are HIGH QUALITY, VERY NICE and COMFORTABLE! I was AMAZED with those pieces when they first arrived and to be honest I still am. Can't wait 'till I hit the beach! ;)

Hey Kochani♥
Jezeli mieliscie okazje przeczytac moj post "Dresslink Wish List" wiecie, ze mialam okazje wspolpracowac z Dresslink.com. Dresslink to sklep internetowy z zaskakujaca niskimi cenami, sprzedajacy rozne ubrania i akcesoria. 
Byli na tyle mili, ze przyslali mi dwa stroje i poprosili abym zrobila recezje na ich temat. Na poczatku bylam troche sceptyczna, poniewaz ceny tych ubran sa naprawde niske. Balam sie, ze material nie bedzie wytrzymaly. Bylam w bledzie! Zarowno stroj kapielowy jak i w dwu czesciowyy co-ord sa zrobione z bardzo FAJNYCH, WYTRZYMALYCH i WYGODNYCH materialow. Nie moge sie doczekac zeby poprostu wyjsc gdzies na plaze w tych strojach :D


Love how amazing the fabric is! Perfect for the summer weather! I also am in love w/ the black&white pattern because I can easily separate the pieces and match'em with different clothes! ♥

Uwielbiam jak lekki i zwiewny jest ponizszy stroj. Perfekcyjny na gorace letnie dni! Podoba mi sie takze wzor tego stroju, poniewaz bedzie bardzo latwo dopasowac te czesci do innych ubran!♥




I am in love with this bathing suit! First of all it's floral (and looks amazing ofc) and second of all it has a high waisted bottom (to die for)! Just perfect for my type of body figure! The material feels strong, nice and is very comfortable! Can't wait to go to the beach this summer♥

Zakochalam sie w tym stroju kapielowym, poniewaz jest on w kwiaty (co wyglada swietnie) oraz dolna czesc jest z wysokim stanem czyli troche mi brzuszek zasloni haha :) Nie moge sie doczekac zeby wyskoczyc na plaze♥




You Might Also Like

19 comments

  1. wyglądasz wspaniale w tych strojach, brawo za odwagę! ja nie zamawiałam nigdy na ich stronie, noszę większy rozmiar i boje się, że nie trafię z rozmiarem.

    xoxo, www.AneciaBlog.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. btw w jakim mieszkasz miescie? :)

      Delete
  2. Ślicznie wyglądasz :)
    Ja czekam na paczkę z tego sklepu ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. fajnie wyglądasz w tych strojach ;)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  4. Zamówiłaś świetne rzeczy! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  5. Świetne ubrania! Mi też ten sklep zaproponował współpracę, ale patrząc po cenach zrezygnowałam :/

    W wolnej chwili zapraszam:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    ReplyDelete
  6. W oby dwóch strojach wyglądasz naprawdę bardzo ładnie, zdecydowanie pasują do Ciebie:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. W obydwóch strojach wyglądasz ślicznie <3 Obserwuję i zapraszam do siebie, mam nadzieję, że Ci się spodoba i się odwdzięczysz :)

    CocktailDress

    ReplyDelete
  8. Gorgeous bikini!

    Kelly x

    http://thebellevieproject.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. Strój leży na tobie bajecznie ;x <3 pozdrawiam
    Zapraszam :D ---- > http://lunassgirlss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetny strój! Również zaczęłam niedawno współpracę z dresslink i ciekawa jestem jak to będzie z rzeczami, które dostanę :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Świetny strój, wgl kocham style retro <3 i brawo za odwagę wstawienia takich zdjęć są piękne
    http://superbigos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Strój to nie moje klimaty, ponieważ nie lubię majtek z wysokim stanem, za to kombinezon wygląda bardzo fajnie!
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images