♥Bath & Body Works Sale | Store♥

9:08:00 PM

Hello Mi Friends♥
Yes, Bath & Body Works are having the semi-annual sale right now and there was no way I would have missed it. A lot of the products are 50-70% off, which is just amazing! They brought back a lot of the 90's scents and they smell unbelievably good! So I bought a few body mists, body lotions, body creams and of course the best smelling hand sanitizers that I truly love! Gotta protect myself from the germs guys! :) I hope you guys like the pictures and visit Bath & Body Works :D See y'all soon! Love ya♥



Heyo Kochani♥
Nareszcie Bath & Body Works maja pół roczna wyprzedaz i oczywiscie nie moglam tego przegapic. Wiekszosc prodoktow jest od 50-75% off, czyli moge sobie kupic prawie trzy razy wiecej rzeczy niz zazwyczaj :D Wrocili wiele zapachow z lat 90 i moge powiedziec za pachna niesamowicie! Zakupilam sobie kilka mgielek, kremow do ciala, jak i zawsze niesamowicie pachnace zele antybakteryjne. Musze sie chronic przed zarazkami :) Mam nadzieje, ze zdjecia produktow sie spodobaja i jezeli macie dostep do Bath & Body Works to skozystacie z wyprzedazy:) Widzimy sie juz niedlugo♥
-JoAnn






You Might Also Like

19 comments

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie używałam, ale wyglądają ciekawie. :)

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie. :-)

    ReplyDelete
  2. Te kosmetyki wyglądają ciekawie. Może zakupię któryś z żeli antybakteryjnych 😉
     
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  3. Nigdy ( niestety ) nie byłam w bath and body works :(
    Serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://karrrblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Miałam okazje jedynie użyć żeli antybakteryjnych, są cudowne :)
    Co powiesz na obserwacje za obserwację ? :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. używanie ich musi być samą przyjemnością ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetne kosmetyki! Nigdy nie używałam nic z ich 'firmy':)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  7. Swietne kosmetyki ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno sie odwdziecze ;) Moj blog - KLIK

    ReplyDelete
  8. Ciekawe kosmetyki :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  9. haha w pierwszej chwili myślałam że jesteś Brytyjką/Amerykanką potem zjechałam niżej i widziałam część po polsku. Fajny sklep a tak z ciekawości to skąd jesteś?

    Zapraszam :)

    ReplyDelete
  10. uwelbiam tą firmę, niestety mam mały dostęp do niej
    whatever-sea.blogspot.com/
    poklikałabyś w linki w ostatnim poście?

    ReplyDelete
  11. U mnie w mieście niestety nie ma tego sklepu,jak w wakacje wybiorę się do Warszawy to koniecznie wpadnę tam!

    Jull Blooog - klik!

    ReplyDelete
  12. Jutro jadę do Warszawy, więc koniecznie zajrzę do B&B Works. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  13. Super produkty! Ja niestety nie mam nawet wanny, tylko prysznic, więc żadne płyny do kąpieli, sole morskie, itp. nie są mi do niczego potrzebne. :(

    Mój blog- ultradefenceless

    ReplyDelete
  14. Ale one cudownie wyglądają :(

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetna firma, muszę się zastanowic nad kupnem któregoś z produktów , gdyż słyszałam wiele pozytywnych opinii na ich temat :)



    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :) carolinecupcakecc.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Love their body creams & hand sanitizers :D x

    http://machachu.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images