❤Wish List | Dresslink❤

6:33:00 AM

Hello Loves❤
I come to you guys today with a post I have never done before! Sooo I'm a little bit excited about it! About two weeks ago or so I got an email from Dresslink. I have never heard of this website before so when I first got to visit them and I just fell in love! 
I wanted to show you guys some of the pieces I liked so I decided to make a Dresslink wishlist! I hope you like the clothes and visit the site yourselves♥
LOVE YA!

Hey Kochani! 
Przychodze do was dzisiaj z troche innego rodzaju postem. Nie jestem calkowicie pewna ale wydaje mi sie ze jeszcze nigdy takiego rodzaju wpisu tutaj nie bylo. Okolo dwa tygodnie temu dostalam maila od storny Dresslink. Nigdy wczesniej o tej stronie nie slyszalam wiec gdy poraz pierwszy weszlam na nia odrazu sie zakochalam!
Aby wam pokazac i zachecic do odwiedzenia tej strony postanowilam zrobic Dresslink Wish List. Mam nadzieje, ze spodobaja wam sie te ubrania i zdecydujecie sie aby tam zajrzec! 
KOCHAM! 
-JoAnn








Poklikacie w linki? Prosze<3 

You Might Also Like

27 comments

  1. Bardzo fajna lista :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  2. Wybrałaś śliczne rzeczy :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Śliczne ciuszki, poklikałam! ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ooo super rzeczy wybrałaś, poklikałam :))!
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    ReplyDelete
  5. cudowne torebki:) poklikane!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam ciuchy tego typu :D Poklikane :)

    Obserwuję :P

    ♥ Mój Blog ♥

    ReplyDelete
  7. Rzeczy nie są w moim stylu, ale poklikałam wszystko :)
    { ✿✿ Lugfeer Blog ✿✿ }

    ReplyDelete
  8. Fajna lista, choć niektóre rzeczy nie bardzo mi podobają kliknęłam kilka linków :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajne rzeczy, oczywiście poklikałam :)
    ✿WIKA BLOG✿ Również zapraszam na bloga Luxy ✿LUXY BLOG✿

    ReplyDelete
  10. Średnio przypadły mi te rzeczy do gustu, poklikałąm :D

    Mój blog~klik!

    ReplyDelete
  11. super ciuszki :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Powodzenia we współpracy ;p
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już obserwuję liczę na uczciwy rewanż :) Obserwuję pod nazwą zaneta098 :P

    ReplyDelete
  13. powodzenia, ładne rzeczy wybrałaś ;)
    obserwuje
    http://lilajanowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczne rzeczy! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. poklikane :3

    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie
    Ajina i Lou
    ajinaandlou.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. super rzeczy wybrałas ♥
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    by-natalixx.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowne rzeczy wybrałaś, życzę powodzenia, oczywiście poklikałam :)
    DIAMENTOOWAA.blogspot.com - MÓJ BLOG :)

    ReplyDelete
  18. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    ReplyDelete
  19. Świetne rzeczy! Poklikałam we wszystko! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  20. Poklikałam! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    ReplyDelete
  21. świetne rzeczy ;) poklikane ;d
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images