♥Pink Crop Top | Style♥

12:25:00 PM

Hello my friends!
Yessss I am wearing long skinny jeans in an 80*F weather. Truth is I forgot to shave my legs and I just knew I wouldn't be able to pull off shorts today :D
I am going to work in a few minutes and I just decided to show you guys my outfit. Recently, I've been feeling a lot more comfortable in my body and I became a little bit more confident :) Since summer is almost here and the weather is so nice I decided to take the risk and put on a pink crop top. I do like how this outfit looks but I feel like shorts would've been a lot more comfy. Darn you leg hairs lol ;)


Hey moi kochani :)
Tak, niestety mam na sobe dlugie spodnie jeansowe gdy jest 80*F na zewnatrz. No coz, zapomnialam ogolic sobie nog, no i poprostu wiedzialam ze spodenek mi zalozyc nie pasuje haha :)
Dzisiejsza stylizacja jest troszke bardziej z poza mojej strefy komfortu. Za chwile ide do pracy w zastepstwie za moja siostre, ktora zrobila sobie kilkudniowe wakacje. Postanowilam pokazac wam co bede miala na sobie w pracy :) Odkad zaczelam bardziej dbac o swoje cialo, zaczelam lepiej czuc sie we wlasnej skorze. Zrobilam sie bardziej odwazna i dlatego dzisiaj mam na sobie rozowy crop top, ktory conieco odslania :D Jeszcze miesiac temu nie byloby mowy, zebym ubrala cos takiego a teraz ciesze sie z tego i coraz bardziej eksperymentuje ze stylem :)
-JoAnn






 | Jeans: Marshalls |
| Top: Discovery |
| Bag: Marshalls |
| Shoes: Payless Shoe Store |
| Glasses: Discovery | 

You Might Also Like

27 comments

  1. Hello from Spain: I really like your outfit. It is very trendy. Keep in touch.

    ReplyDelete
  2. Świetny crop top, wyglądasz super! :)
    Znam ten problem z nieogolonymi nogami haha
    Zapraszam na nowy post (mini haul ubraniowy) KLIK!!

    ReplyDelete
  3. fajne spodnie:)
    co powiesz na wspólną obserwację? :)
    BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  4. Nice sunnies and love your look!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jesteś bardzo pozytywną osobą i to mi się w tobie podoba, na pewno będę tu czesto zaglądać :)) obserwuje, mogę liczyć na rewanż?
    Mam do ciebie prośbę, jestem tu nowa i nie wiem, czy komuś podoba się to co pisze, możesz zajrzeć? Jeżeli masz jakieś wskazówki dla początkujacych blogerek, to z chęcią je przyjmę! Z góry dziękuję z całego serduszka i pozdrawiam :*:))
    http://discordi4a.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Szacunek za odwagę, ja nie pokazałabym teraz swojego brzucha :) Muszę się za siebie wziąć i trochę poćwiczyć!

    more-clouds.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądasz! I super stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    ReplyDelete
  8. Ja praktycznie całe lato chodzę w długich spodniach, bo nie czuję się komfortowo z odkrytymi nogami. Świetny zestaw, uwielbiam crop topy!
    ★ blog

    ReplyDelete
  9. śliczne zdjęcia! ;)
    zapraszam do mnie http://jestemdi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Bardzo lubię crop topy <3 Najważniejsze to czuć się dobrze z samym sobą ;) Ślicznie wyglądasz!

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja! Buty są genialne

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. genialne spodnie, moje must have :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dobrze że się wstydzisz takich stylizacji mimo iż masz troszkę krągłości. Ale za to masz ode mnie dużego plusa :)
    Pozdrawiam

    ladyfashworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja! Uwielbiam takie topy :)

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  15. Fantastic! Especially I do love the glasses!

    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Świetna fryzura i spodnie! :)

    Obserwuję, http://zollysx.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  17. Świetny jest ten crop top! Uwielbiam spodnie z wysokim stanem :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz świetnie ! ;) Co robisz jeśli mogę wiedzieć, że twoje ciało się zmienia i jest coraz lepsze ? ;)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images