❤I Got Makeup Brushes | Bhcosmetics.com❤

3:55:00 PM

Hello My Dear Friends❤
I finally have my own set of makeup brushes! Best part of that is... they were pretty cheap! i was lucky enough to get them for only $12.95 (I believe they cost 19.95 now, which isn't that expensive) on the bhcosmetics webside. I am in love with bhcosmetics because they have a lot of good products for not a lot of money :)
At first I wasn't sure if it is a good idea to buy them because sometimes cheap products are not long lasting and break a lot. However two of my favorite YouTubers ItsMyRayeRaye and Lex  AKA MadeYewLook  talked about bhcosmetics products, which helped me make my mind about it. Hopefully I will get better at doing makeup since I have the base :D


Hey Kochani!♥
Nareszcie! Tak mam wlasny set z pedzelkami do makijazu! Jestem niezmiernie szczesliwa poniewaz kupilam je za $12.95 czyli bardzo tanio na stronie bhcosmetics.
Na pozatku nie bylam zbyt przekonana, ze jest to oplacalne. Bardzo czesto tanie produtky nie sa dobre, czesto sie lamia czy psuja (zalezy od rzeczy). Jednak dwie moje ulubione YouTuberki ItsMyRayeRaye i Lex z kanalu MadeYewLook mowily o produktach z tej strony.
Jak narazie wydaje mi sie ze pedzelki sa bardzo trwale i napewno naucze sie jak robic ladny makijaz :D





♥ Powder Brush
♥Angled Blush & Powder Brush
♥Classic Foundation Brush


♥Tapered Blending Brush
♥Large Classic Shadow Brush
♥Angled Shadow Brush
♥Small Tapered Blending Brush


♥Curved Shading Brush
♥Tapered Smudge Brush
♥Small Classic Shadow Brush
♥Small Detailing Brush
♥Angled Liner Brush


♥Brow & Lash Grooming Brush
♥Brow & Lash Spooley Brush
♥Fine Eyeliner Brush


Here is a brief picture of all brushes from the bhcosmetics webside! :)


I am so excited I finally got those brushes. I love the gold rose color. It is saddle and very gorgeus. Hope you guys liked this post i will see you hopefully very soon! LOVE LOVE LOVE YA!

Strasznie sie ciesze, ze kupilam sobie te pedzelki. Ten kolor jest naprawde cudowny a pedzelki miekkie! :) Mam nadzieje, ze post wam sie spodobal i widzimy sie juz niedlugo :D KOCHAM WAS♥
-JoAnn

P.S Do you want to a better review later this or next month about those brushes? 
      Chcecie abym zrobila pozniej w tym lub nastepnym miesiacu lepsze review na temat tych pedzelkow? 

You Might Also Like

27 comments

  1. wow sporo tych pędzli, mam nadzieję, że dobrze się sprawdzają :)
    zapraszam♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Super pędzle, właśnie planuję kupić podobny zestaw, ale nie wiem czy się opłaca za np 200 zł ;/

    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ładne pedzelki :)
    threedayholiday.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajny wygląd , oby jak najdłużej wytrzymały ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2014/11/dzien-dobry-kocham-was-lalalala.html zapraszam dopiero zaczynam ;)

    ReplyDelete
  5. Fajne pędzle, też muszę sobie kupić :P Jeszcze tu wpadnę :) najaablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne pędzle. Masz ogólnie genialny wygląd bloga! Zapraszam do siebie w wolnej chwili :) :

    Mój blog ->klik

    ReplyDelete
  7. Super tanie jak na taki fajny zestaw, sama chyba zaczne tam kupowac kosmetyki :D
    Fajna stronke polecilas, wlasnie przegladam fajne kosmetyki z niej :) dzieki :P

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    ReplyDelete
  8. Marzą mi się takie pędzle :)

    imveronique.blogspot.com - zapraszam!

    ReplyDelete
  9. Super pędzelki ;) Sama bym zamówiła, ale nie mam konta na PayPalu :(
    Obserwujemy ! Może ty też nas zaobserwujesz ? Byłybyśmy wdzięczne. Liczymy na ciebie :)
    http://twoo-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jeju ile pędzelkow ja bym sie w nich pogubila co do czego xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    ReplyDelete
  11. ja planuję teraz kupno pędzelków :) ale zastanawiam się nad Hakuro :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja muszę kupić koniecznie pędzelki <3
    Bardzo ładny wygląd bloga,obserwuję bo muszę jeszcze raz tu wejść,koniecznie. !
    http://byyolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo podoba mi się twój blog, wydajesz się bardzo pozytywną osobą :)

    Zapraszam do mnie, pilnie potrzebuję obserwatorów, mam nadzieję że pomożesz :)
    weromar.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Sporo masz tych pędzelków :) U mnie akurat tak się złożyło, że mam tylko jeden, którego i tak nie używam ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  16. z chęcią je wypróbuję!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. I just love anything rose gold and these brushes look incredible!! X

    www.krystelcouture.com

    ReplyDelete
  18. Fajny zestaw pędzli :)
    robotkidreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cudowne zestaw, mam bardzo ładne, eleganckie opakowanie! ♥

    Mój blog – klik :)

    ReplyDelete
  20. STUNNING!! I want these brushes!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bardzo ładne, profesjonalne pędzelki :)
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też mam zamiar kupić sobie taki zestaw z pędzelkami c:
    obserwuję
    zapraszam: nicole-nikolaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja też chce sobie kupic pedzle :)

    Zapraszam do mnie na konkurs: indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Bardzo fajny blog :).

    Zapraszam do mnie: http://saanszajn.blogspot.com ;*

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images