❤Feels Like Winter | Makeup❤

7:59:00 AM

JHello My Friends❤️
How are you? I'm pretty good. First of all this Is the first post of 2015, it is crazy. Time goes by too fast!
So.. The winter break is over and school just started (I'm actually in class right now so do not tell the teacher). 
The break was good. I didn't do a lot. First week I spent at home preparing for Christmas and all the food I was about to consume. The second week was a bit more interesting - I'd say - I went to my uncle to babysit Jamie (She broke her collar bone:/) and Jake. Most of the time we spent inside because there was no snow to play in, we were watching TV, playing with play doh and trivia crack. On Wednesday and Friday we went swimming which was pretty fun. Then on Saturday I had to come back home and to do that I had to wake up at 5am- pretty early I know. 
Now that winter break is over it started snowing. It got a lot colder and I'm not excited at all because I don't want to struggle with my car's frozen door right in the morning(that happened today!). 
Since the snow is here and it feels more like winter I decided to do a makeup that will make me feel a bit more positive with winter, snow, and the cold temperature.
This makeup is fairly simple. I think the blue on the lower lash line brings out the grey in my eyes a little bit which I personally think is nice. What do You think?
Alright, I think I should get back to studying now, you know don't want to be cought by my teacher.. I guess I will see you soon. Hope you had nice beginning of New Year! Bye-bye😘

Hey Kochani❤️
Jak sie macie? Ja nawet, nawet. Pierwszy post w 2015! Czas leci zbyt szybko.
Wiec dla mnie przerwa świąteczna sie juz skończyła, a szkoła zaczęła oczwiscie :) teraz nawet jestem w klasie to nie mówcie mojemu nauczycielowi, ze posta pisze haha:) 
Moja przerwa nie była zbyt excytujaca. Przez pierwszy tydzień przygotowywałam sie do Świąt, no i tego jedzenia, którego było bardzo, bardzo dużo - nie narzekam :) za to drugi tydzień był troszkę bardziej interesujący. Jak i w tamtym roku pojechałam opiekować sie moimi kuzynami Jakiem i Jamie (kilka dni wcześniej złamała sobie obojczyk). Przez większość czasu nie robiliśmy wiele, byliśmy w domu, oglądaliśmy TV, bawiliśmy sie plastelina i graliśmy w Trivia Crack. We Wtorek i w Piątek ja z Jakiem poszliśmy na basen, było bardzo przyjemnie i ciekawie - mieliśmy kilka wyścigów no i sprawdzaliśmy kto dłużej utrzyma oddech pod woda (ja cześciej wygrywalam:)) przyszedł tez czas w Sobotę, ze musiałam wracać sie do domu i niestety żeby to zrobić musiałam wstać o piątej rano.... O wiele za wcześnie ale przynajmniej mogłam zobaczyć Down Town we mgle haha:)
Wiec w ciagu naszej przerwy śniegu widać nie było nigdzie. Za to teraz jak czas wracać do szkoły śnieg i mroźnie niska temperatura sie pojawili. Kompletnie sie z tego nie cieszę: po pierwsze jest bardzo zimno, po drugie jest bardzo ślisko, po trzecie nie mogłam otworzyć drzwi do auta bo tak zamarzły.
No ale postanowiłam zrobić coś co by mnie z zima troche uszczęśliwiło. Czyli postanowiłam pobawić sie makijażem i wyszło mi nawet bardzo lekko i w sezonie co mi sie podoba. Także wydaje mi sie, ze ten niebieski kolor pod dolnymi rzęsami podkreśla szary w moich oczach troszkę bardziej:)
Dobra bede kończyła bo nauczyciel podklasie chodzić zaczyna i nie chce żeby mnie przyłapał na pisaniu posta haha. Mam nadzieje ze mieliście wspaniały Nowy Rok. Widzimy sie jak najszybciej😘
                                                                                                                                              -JoAnn 










You Might Also Like

15 comments

  1. Piękny makijaż :)
    Ale oczy to masz przepiękne <33

    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ale masz śliczne oczy :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mam nadzieję, że nauczyciel nie przyłapał Cię na pisaniu posta :)
    Bardzo pasuję Ci ten makijaż! Ładne zdjęcia <3

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Śliczny makijaż ,cudownie podbija kolor Twoich oczu :)
    Super blog ,będę zaglądać :)
    http://zuzanna-ratajczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bardzo ładny makijaż, dobre zdjęcia - super odbicie w oczach :)
    pytanie - co ile masz wizytę u ortodonty?

    obserwuję, www.AneciaBlog.pl

    ReplyDelete
  6. Piękny make up:)
    Pozdrawiam:)
    nellyer.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Makijaż bardzo do Ciebie pasuje. A poza tym masz cudowne oczy *-*
    ♔ imagine-yuki.blogspot.com ♔

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajny make up ;)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ale ślicznie wyglądasz! ;o

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  10. Ooo, jakie genialne zdjęcia *o* Te minyyy ♥
    hopelessadventure.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Hahaha ja bym nie mogła pisać posta z klasy xD
    onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sliczny makijaz, podkresla twoj kolor oczu ^^

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images