❤Being Weird W/ Justine❤

10:48:00 AM

Hello My Friends<3
Yesterday i had to clean my dads computer from pictures because there were taking up to much of its memorie. While i was doing that i came across a folder called J&J. When I looked inside I found pictures of me and my sis Justine. I compeletley forgot about them. They were taken about 2 months ago. I remember how much fun we had that evening. I believe first we were recording a video and then we just started being ourselves which is being weird and my older sister took some pictures of us. I think they are funny and cute haha :)
I am so glad looked inside of this folder because I would have just get rid of those photos and that wouldn't be fun... I hope you guys have some crazy pictures you can laugh at like I do:) I love looking at them and make fun of myself and/or my sisters  haha:)  
I hope you guys have a magical day/night! Bye-bye<3

Hey Moi Kochani<3
Wczoraj musiałam troche wyczyścić komputer mojego taty z naszych zdjeć ponieważ można powiedzieć, ze było ich o wiele za dużo... 
Jak tak usuwałam niektóre foldery to wpadłam na jeden, który nazywał sie J&J. Gdy popatrzyłam do środka to okazało sie ze jest tam kilka zdjeć moich i mojej siostry Justyny. Zdjecia zrobione byly okolo 2 miesiące temu i nie wiem dlaczego wtedy nic o tym nie napisalam. Pamietam ze w tamten dzień nagrywaliśmy filmiki na kanały, a pózniej Poprostu zaczęłyśmy sie wydurnianiac i moja siostra zrobiła fotki haha :)
Tak sie ciszę ze udało mi sie znaleźć te zdjęcia bo teraz mam sie z czego śmiać :) mam nadzieje, ze post sie wam podobał :) życzę wam miłego i pięknego dnia/nocy! <3
-JoAnn







You Might Also Like

11 comments

  1. śliczne jesteście :*
    i podobne dosyć :D

    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. These are such cute photos! :D

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. Amazing photos!
    Have happy holidays!!!

    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hahaha, dobrze, że znalazłaś te zdjęcia! Są takie kochane :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia :))
    W wolnej chwili zapraszam do mnie- wikaaa-wika.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You look cute!! Would you like to follow each other? Let me know!!

    http://crisisbeauty.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. świetnie wyglądacie :)
    zapraszam pod nowym adresem: http://karik-karik.blogspot.com/
    (stary adres soooooooooswagkocie.blogspot.com)

    ReplyDelete
  8. bardzo pozytywne zdjęcia! Aż mi humor poprawiłaś! :D Życzymy Wesołych świąt!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life. - kliik ♡

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images