❤Thanksgiving❤

11:07:00 AM

Hello My Sweethearts! <3
Thanksgiving is today! I am so excited! To be honest this holiday is pretty new to me because this isthe 3rd time my fam and I celebrate it. I am really excited because this year my mom is making the dinner and she is an amazing cook.  
Today I want to show you the makeup I am planning on wearing to the dinner and I think it really complements my eyes and makes them pop. I used a darker brown eyeshadow on my crease and a gold eyeshadow from the naked 2 pallette on my lid. 
I really like how it looks and I know it is perfect for this occasion. I also think it is good for a everyday look because it is not to dramatic :) 
Alright I have to go help with the preperations. Maybe cook something and then EAT! haha :) I hope you guys have an amazing dinner! THANK YOU for reading and commenting! Love you<3 

Hey Kochani! <3
Swieto Dziekczynienia jest juz dizisiaj! :) Bardzo sie z tego cieszę. To swieto jest dosyc nowe dla mnie poniewaz jest to 3 raz gdy ja i moja rodzina je ochodzimy. Bardzo sie ciesze gdyz w tym roku moja mama bedzie gotowala ta kolacje, bedzie indyk i wszystko tradycyjne :D 
Dzisiaj chce wam pokazac makijaz ktory mam w planach zrobic sobie na ta okazje. Na oczy nalozylam sobie brozowe cienie, taki ciemny kolor w crease, i zloto na reszte powieki. Uwazam ze oczy sa niesamowicie podkreslaja moje oczy. 
Wydaje mi sie takze, ze ten makijaz jest fajny na codzien poniewaz nie jest zbyt dramatyczny a jezeli chcecie go jescze bardziej podkreslic mozna uzyc czarnego eyelinera :) 
Dobra ja musze juz leciec gdyz trzeba troche pomoc z przygotowaniami a pozniej bedziemy JESC! :D haha :) DZIEKUJE za czytanie i komentowanie! KOCHAM WAS i zycze wam milych dni :D 
-JoAnn
P.S Tutaj jest link do filmiku jak zrobilam ten makeup. Mam nadzieje, ze sie spodoba! :) ----> Pomysl Na Jesienny Makijaz | helloitsjoann




You Might Also Like

15 comments

  1. śliczny ten makijaż <3


    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Great post. Love your scarf :D

    http://xorosiejanxo.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. Szal i makijaż są cudowne :)

    Obserwuję, a jeżeli mój blog Ci się spodoba, to zrób to samo ;]

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    ReplyDelete
  4. Śliczny makijaż!

    http://lusiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Masz bardzo ładne oczy i szal :)
    Zapraszam http://alittle-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jejku jakie ladne oczy *o*

    Co powiesz na wspolna obserwacje :) ?

    kasia-kate1.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo ładny blog :) Śliczne oczy *o*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://roxyamazinglife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Super jakosc zdjec, jestes bardzo ładna
    505xyz.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Makijaż idealny na tę okazję, faktycznie thanksgiving to dla nas stosunkowo nowe święto :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. bardzo ładnie wyglądają takie naturalne makijaże :)
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładnie umalowane oczka ;) Super na rodzinne święta ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Beautiful pictures. ;-)
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  13. I love this make uo, it looks natural but still a touch of glam, because of the golden touch!
    Very pretty honey!!!
    I would really appreciated, if we could follow each other on BL and GFC!

    Just started following you and would be delighted if you could do the same!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful // Bloglovin'

    ReplyDelete
  14. bardzo ladny makijaz, taki minimalistyczny i lekki;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images