❤Day At The Park❤

2:50:00 PM

Hello Lovlies <3

How are you doing?! I am fine :) Some changes are coming to happen really soon, but that is for another post. I am planing on on making more posts now; however you guys know me. You also know that I am really bad at this, especially when the school is going on.

During the weekend, my sisters and I went to our favorite park. We have there a spot we love to go and take pictures. It is a really cool bridge, at least I think it is. Well the bridge looks like a regular bridge; however the place it is located in reminds me  a lot of Poland which is just amazing!

Unfortunately We forgot to  charge our camera. Luckily we had a chance to take some photos that I think are pretty good. I hope you guys will like them too :D

Have a great day, I hope my plan of posting more will work. I'll try to do it at least once a week, but we will see how it will work out. Have a great day :D


Hello Kochani! <3

Jak sie macie? U mnie wszystko wporzadku :) Kilka zmian nadchodzi niebawem w moim zyciu, ale o tym w nastepnym poscie. Planuje dodawac wiecej postow, lecz jak mnie znacie nie zawsze mi to dobrze wychodzi, w szczegulnosci gdy chodze do szkoly.

W ten weekend ja i moje siostry wybralysmy sie do parku. Mamy tam jedno miejsce gdzie uwielbiamy chodzic i robic zdjecia. Most jest jak most, ale jakos strasznie mi sie tam podoba. Caly park mi bardzo przypomina Polske, co jest po prostu wspaniale :)

Niestety zapomnialysmy naladowac aparatu, i nie zrobilysmy zbyt duzo zdjec. Wybralam kilka, ktore mi sie najbardziej podobaly i mam nadzieje, ze wam tez sie spodobaja <3

Mam nadzieje, ze czestsze postowanie mi bedzie sprzyjalo i ze uda mi sie dodawac posty przynajmniej raz na tydzien! Trzymajcie sie dobrze <3
-JoAnn






You Might Also Like

15 comments

  1. śliczne zdjęcia, jednak dopatrzyłam się błędów ortograficznych w tekście ;)

    http://jaasiu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Beautiful ! and you hair !!! juste stunning :)
    xoxo
    http://withstyleandchicblog.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  3. Piękne włosy ;)

    zapraszam na http://this-is-paranormal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia są cudowne *-* masz śliczne włosy *-*
    onlydreams8.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. bardzo ładne zdjęcia+masz cuuudowne włosy ♥

    juli-ia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam spędzać czas w parku ;)
    Masz śliczne włosy ;) Cała jesteś śliczna ;*
    obs/obs ? ja już :))
    katie-about-katie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Lovely dear! adore the photos and your hair…
    I have a new look on my blog; come visit!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia są cudowne <333 A włosy to masz przepiękne

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. you have lovely hair xx

    http://atypicalenglishrose.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Boże jakie piękne włosy :)) Ja jestem w trakcie zapuszczania :) z chęcią znów tu wrócę, co powiesz na wspólną obserwację?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Masz przepiękne włosy :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Great post. Your hair is incredible!!

    www.copykitty.co.uk

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images