♥Pink Lips♥

8:35:00 AM

Hello Everybody <3
How are you doing today? I am doing fine thank you! <3 I didn't really had an idea for this post. I just stood  in front of a camera and took some pictures of myself making weird faces. That is why there are only 2 pictures of me down below haha :) 
Today I decided to put a pink lipstick on my lips and see how it looks :) I kind of like it, however I need to get used to the feeling that I have it on my lips :) I don't really wear stuff like this because I am always scared it is going to smudge all over my face and I will look like an idiot with lipstick on her face instead her lips haha :) Do you like wearing lipsticks/lipglosses or do you have the same problem as I? I hope you have an amazing week <3

Hey Wszystkim <3
Co tam u was slychac? U mnie jest dobrze :) Jak mam byc szera nie mialam kompletnie pomyslu na tego posta. Wiec postanowilam wejsc przed aparat i porobic kilka dziwnych min.. Wlasnie dlatego na dole sa tylko 2 moje zdjecia haha :D 
Ostatnimi czasy zaczelam nosic na ustach blyszczyki i szminki. Jak narazie nigdzie jeszcze nie wychodze, poniewaz musze sie przyzwyczic do nich. Zawsze mi sie wydaje, ze mi sie ta szminka rozmaze i ze zamiast na ustach bede miala ja na twarzy. Macie tez taki problem czy z latwoscia nosicie kolorowe pomadki/blyszczyki na twarzy? :) Mam nadzieje ze bedziecie miec wspanialy tydzien <3
-JoAnn




You Might Also Like

11 comments

  1. ♡ ja póki co używam tylko błyszczyków i szminek w jasnych kolorach :)

    ReplyDelete
  2. Jestem miłośniczką soczystych, czerwonych ust ;) Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. śliczne zdjęcia ja też bardzo lubie różowe usta lub takie mocne czerwone :)

    http://milciaszek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. I don't always have a problem with it smudging, but it does wear off pretty quickly for me (so I have to reapply often). The shade you are wearing is gorgeous.
    Bright and Shiny

    ReplyDelete
  5. Ja akurat nie mam z tym problemu, ale czasami mi się tak wydaję :)
    Obs za obs? Odpisz u mnie, jeśli się zgadzasz :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. so pretty!

    http://thedaydreamings.blogspot.de

    ReplyDelete
  7. Came across your Blog I would just like to say that your blog is amazing..I love the design and the pictures.. Just amazing


    If you have a minute please come over to my Blog http://myroutinesjade.blogspot.co.uk/ leave a comment if you would.... it would mean a lot


    have a lovely day.. Keep up the good work


    Jade :D

    ReplyDelete
  8. You look so pretty with your pink lipstick!
    Millions Of Diamonds

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images