❤New In + Outfit Idea!❤

6:03:00 PM



Hello There <3
How are you all doing! I am not so good and it is not because I am sick or something. Just thinking that school starts Wednsday makes me feel sad. But to be honest I feel like I should be glad that school starts because I am finally going to see my friends! <3

Now back to the post. Yesterday I went shopping for school and I found few clothing items i like. First I have a "Respect The Sweat" Shirt. i think it is really cute and it might help me start finally sweat haha :D Cause right now I am eating not healthy oreo ice cream.
-bought- Marshals



 Next I have Shirt that I absolutely adore! It is the "Real Chicago Girls Watch Baseball" I guess I am not a real Chicago girl but soon it mught start haha LD I hope so :)
-bought- Marshals





And for the times i get cold in school which happens all the time and its the thing i complain about 24/7 I decided to buy a hoodie. It is gray with nice pastel turquoise sleeves. It is so warm and I can not wait to wear it when i feel cold :)
-bought- Marshals

Last clothing item wasnt bought by me. I got it from my friend and these are the "Boyfriend Jeans" I am in love with them because they are SUPER comfy and they look amaznig <3 I like seriously wear them all the time! ANd I should stop because I will destroy them before school starts haha :)
- a gift


I also got 2 nail polishes and I just realized that the colors mach the ""Real Chicago Girls Watch Baseball" shirt :) The red nail polish is from a company PURE ICE and the shade number is 1062. I love how it look on nails is really nice and you only need like 2 coats which is pretty good :) The blue nail polish is from company MILANI and it is also amazing! the shade number is 505 DUDE BLUE. It dries really quickly which I absoulutely love about it! :)

That is all the things I've got! :) I hope you liked it and I will see you reall soon :D

Heyoo!
Co tam u was? U mnie nie najlepiej, lecz nie jest to spowodowane zadna choroba. W srode wracam do szkoly i mysl o wstawaniu wczesnie rano mnie powala z nog. Tak czy inaczej troche ciesze sie ze wracam gdyz zobacze moich starych znajomych, ktorych nie mialam okazji spotkac w ciagu lata :)
Teraz powrocmy do postu. Wczoraj pojechalam na male szkolne zakupy i zachaczylam o sklep z ciuchami i kupilam sobie 3 rzeczy ktore chce wam pokazac :)

Pierwsze mamy bluzke z napisem  "Respect The Sweat" bardzo mi sie ona podoba i mam nadzieje, ze mnie zmotywuje do cwiczen haha bo jak narazie mi to nie wychodzi. No i teraz wzeram oreo lody!
-kupione w Marshals




Nastepnie mam moj ulubiony zakup ktorym takze jest bluzka z napisem  "Real Chicago Girls Watch Baseball". No ja nie jestem prawdziwa Chicagowska dziewczyna jak narazie no ale moze juz niedlugo haha :)
-kupione w Marshals



Gdy zrobi mi sie zimno co w mojej szkole zdaza sie caly czas i jest to glowna rzecz na ktora narzekam 24/7 kupilam sobie bluze. Jest ona szara z turkusowymi rekawami i kaptórem. Jest ona super wygodna i ciepla nie moge sie doczekac zeby ja ubrac :)
-kupione w Marshals



Ostatnia ubraniowa rzecza sa spodnie lecz akorat ich nie kupilam tylko dostalam od znajomej. Sa one typu "Boyfriend Jeans" I je uwilbiam. Sa one niesamowicie wygodne i fajnie wygladaja. Osobiscie lubie podwinac nogawki i dodac takiego dodatkowego uroku :)
-prezent



Teraz ostatnie 2 rzeczy, ktorymi sa lakiery. Pierwszy czerwony jest z firmy PURE ICE jest to odcien 1062. Fajnie pokrywa wystarczy nalozyc go 2 razy. Ten drugi lakier jest z firmy MILANI i jest on niesamowit. Uwielbiam kolor jest to odcien 505 DUDE BLUE. Jest swietny gdyz schnie on bardzo szybko :)



Jest to juz tyle na dzisiaj :) Mam nadzieje ze post wam sie spodobal? Niedlugo bede dodawala filmik z rzeczami do szkoly chcecie takze posta? :) piszcie w komentarzach :)
-JoAnn


 Outfit Idea! 

Shirt- Marshals | Shoes- Discovery | Glases- Discovery| Jeans and Necklace- ? | 

I also wanted to share with you an outfit idea. I think its great for the firts day of school when you want to feel comfy and cool i guess hah :D

Takze chcialam podzielic sie pomyslem na outfit! Wydaje mi sie ze jest on idealny na pierwszy dzien szkoly! <3

You Might Also Like

3 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images