#WCW - Kylie Jenner

10:09:00 AM

Hello Sweethearts<3
Yes, today I have a little different post for you. I am talking about the #wcw or without the shorcut "Woman Crush Wednsday". I am in love with Kylie Jenner. I love everything about her! For me she's like a perfection. Always looks cute and lovely.
I am in love with Kylie's hair, the color and the length is perfect. At least for her -what do I mean about it? I love my hair, however I want to try something else, like a haircut or a color change.
I am really scared to cut my hair short, because my head is round and a little chubby (a little too chubby) and I think that if I get my hair as short as Kylie's it's gonna make an illusion and make my head look bigger and chubbier! Chubbier it sounds funny haha :)
I don't want to change the color of my hair because my hair is already damaged and I do not want to damage it more so I am scared to do this to. I'm reading this post and I just realized how scared I am to try things. I guess I am scared to get out of my comfort zone.
What do you think? Should I cut my hair? Change the color of it? I really don't know and I would use you guys' advice! :) Please comment down below what you think :)



Hey Serducha Moje<3
Dzisiaj przychodze do was z innym postem, ktory nie jestem pewna jak przetlumaczyc. Nie jestem pewna czy jest do #wcw polski odpowiednik :) Tak czy inaczej #wcw to "Woman Crush Wednsday" czyli "na kogo punkcie mam obsesje" (to jest moje przetlumaczenie haha). I od pewnego czasu jest to Kylie Jenner. Ona dla mnie jest niezwykla. Poprostu kocham jej urode i wogole jak ona zawsze wyglada!
Ja jestem wielka fanka jej wlosow. Poprostu uwielbiam ich dlugosc i kolor. Od pewnego czasu mysle o podcienciu moich wlosow lub ich farbowaniu. Jak siebie znam na nic sie nie zdecyduje, poniewaz sie za bardzo boje i poniewaz mysle, ze zle bym wygladala. Moja twarz jest okragla i "pulchna" i wydaje mi sie, ze jakbym sciela wlosy na taka dlugosc jak ona ma, iluzja spowodowala by, ze moja twarzyczka poprostu wygladalaby na strasznie wielka! Tak samo jest z farbowaniem, popierwsze moje wlosy sa juz podniszczone i balabym sie, ze farbowaniem bym je jeszcze bardziej zniszczyla (czego bardzo bym nie chciala). Tak jak czytam tego posta, zrozumialam, ze boje sie wyjsc z mojej strefy komfortu. Niedlugo raczej ide do fryzjera na podciecie koncowek ale zobaczymy co sie stanie. Czy postanowie sciac lub zfarbowac swoje wlosy? Czy zostane dlugo-wlosa blondyneczka?
A co wy myslicie? Powinnam sprobowac czegos nowego, czy nic nie zmieniac? Mam nadzieje, ze podzielicie sie ze mna swoja opina, tam na dole w komentarzach! Zycze wam milej reszty tygodnia <3
-JoAnn








You Might Also Like

10 comments

  1. Nie przepadam za nią. Uważam, że wygląda zbyt poważnie jak na swój wiek.

    Moim zdaniem zmiany są dobre, więc jeśli naprawdę chcesz coś zmienić ze swoimi włosami, to powinnaś to zrobić ;)

    ReplyDelete
  2. she is very beautiful, fab style! just love :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Masz śliczne włosy :) Ja bym na twoim miejscu ich nie obcinała :)

    ReplyDelete
  4. ma sliczny styl :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  5. Faktycznie piękna jest :))


    Zapraszam do mnie na wyprzedaż szafy http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. She is very adventurous with her style
    Great post

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny blog i super zdjęcia, piszesz bardzo ciekawie, powodzenia w dalszym blogowaniu :) ♥


    http://petmalimi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. I love Kylie's style, it's just so casual yet classy. Great blog post!(: xx

    Molly Louise Blogs

    ReplyDelete
  9. Omg I love her too!!! She is beautiful ♥♥

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images