Spring Goodies♥

9:41:00 AM

Hey Kochani!
Dzisiaj przychodze do was z nieco innym postem, poniewaz chce wam opowiedziec o sklepie internetowym, z ktorym mialam okazje sie skontaktowac! Bornprettystore.com jest niesamowity, rzeczy sa swietne i bardzo ladne, maja dobra jakosc i sa bardzo tanie. Ja jestem osoba ktora uwielbia zegarki. Nie wiem czy to jest spowodowan tym, ze nigdy nie wiem ktora jest godzina, czy moze czyms innym? haha :D
W tamtym tygodniu znalazlam w skrzynce pocztowej wlasnie zegarek, ktory sobie wybralam Fashionable Unisex Wrist Watch Special Non-number Marked Transparent Quartz Watch I strasznie mi sie on podoba! Na poczatku mialam dylemat ktory kolor wybrac, poniewaz byly 4 kolory do wyboru :) Ja jako prosta osoba wybralam najprostszy kolor czyli czern :) Bardzo sie ciesze, poniewaz zegarek prezentuje sie wspaniale, ma bardzo ciekawa budowe i ja poprostu sie w nim od razu zakochalam! :D Pomimo,  ze produkt dobrze wyglada, takze bardzo dobrze sie trzyma. Jak mam byc szczera na poczatku myslalam, ze za taka cene, dobrego zegarka nie dostane! Ale strasznie sie pomylilam! Zegarek mam juz od tygodnia i kto mnie zna wie, ze ja jestem mistrzem w rujnowaniu roznych rzeczy. Moj zegarek wyladowal kilka razy na ziemi i kilka razy uderzylam nim o sciane! Oczywisie nie umyslnie!
Na stronie jest wiele, wiele rodzaji zegarkow! (Do wyboru do koloru :) ), Bracelet WatchesWrist Watches czy Zegarki LED. Jestem pewna ze cos dla siebie kazdy znajdzie! Kiedy juz sobie cos najdzecie uzyjcie tego kodu: JTC10 i dostaniecie 10% off z danego zegarka :D Kto nie chce takiego deal'u wykozystac! Na dole bedzie kilka zdjec zegarkow z tego sklepu i kilka zdjec mojego zegarka wraz z outfitem! Mam nadzieje, ze sklep wam sie spodoba i widzimy sie niedlugo! Zycze milego weekendu♥


Hello Sweeties♥
Today I come to you with a little different type of a post! I would like to review my new favorite online store. Bornprettystore.com is amazing, things there are so cute, they have good quality products and the best part is they're products are so inexpensive. I love watches, I don't know if it is caused with the fact that I never know what time it is or by something else? haha :D
Last week I found a Fashionable Unisex Wrist Watch Special Non-number Marked Transparent Quartz Watch in my mail box. I have fallen in love with it right away. It is so cute and unique! At first I did not know what color I should get, but I thought that the simplest was the best. So I picked black because this color goes with everything.
To be honest at first I thought that the watch couldn't be strong and that I would break it within a day maybe two. However, I was very wrong. People who know me, they absolutely know that I am the best at braking things! The watch landed more the few times on the ground, what can I say I am very clumsy. But the watch is still looking like new!
On the website there are many types of watches for example, Bracelet WatchesWrist Watches or even LED Watches. I am sure every one of you can find something for yourself. Of course I couldn't leave you with out any deal. If you find something that you want to buy, you can use the code JTC10 and you will get 10% off. Who doesn't want a deal like this guys? :)
I hope all of you will find something you will really like. Thank you and I really want to thank Bornprettystore.com for this amazing opportunity!
I hope you guys have an amazing weekend!♥
-JoAnn




Sukienka- Discovery | Zegarek - KLIK♥ | Buty- Forver 21| 

Here are few of the watches you can find here ----> KLIK♥

1,2,3- LINK♥ | 4- LINK♥ | 5,6- LINK♥ |

You Might Also Like

18 comments

  1. bardzo ładny zegarek i śliczne opakowanie :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia i ta firma ma faktycznie fajne zegarki, nie wiem czy się na jakiś nie skuszę :)

    http://hiashd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Te zegarki rzeczywiście są śliczne, ale ja jakoś nie potrafię się przekonać do zegarków... Nie wiem czemu.

    ReplyDelete
  4. śliczne zegarki ;*
    zapraszam do mnie. :3 skomentowałabyś nową notkę? ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Cudowny zegarek ♥

    http://olaandnina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zegarki świetne, te buty *o*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. cudowny zegarek ;*
    http://blog017.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. rewelacyjny post! miłej niedzieli ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Prześliczne włosy :*
    super zegarek :)

    Zapraszam do mnie, jak ci się spodoba będzie mi bardzo miło jak zaobserwujesz albo skomentujesz:3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Hey!! I'm having a give away on my blog in collaboration with Malibu Rum if you want to win some goodies please go to www.chanelly-chanelly.blogspot.com thanks!!

    ReplyDelete
  11. Thank you for commenting on my blog, I'm glad you did, because I've now found yours and I love it so much!

    Lovely post!

    www.vintagesoph.blogspot.co.uk
    xxxxxxx

    ReplyDelete
  12. śliczny zegarek, ja też dostałam od tej firmy ale niestety po kilku razach poprostu mi się rozwalił :(

    Tak wogóle to twój blog jest coraz lepszy i lepszy z tego co zauważyłam czytając twoje posty. Oby tak dalej! :* Napewno kiedyś się wybijesz i twój blog będzie jednym z tych popularnych w internecie :)

    Co sądzisz o przyjaźni?
    Dodasz komentarz? Zaobserwujesz jeżeli ci się spodoba? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/05/przyjaciel-tak-czy-nie.html

    ReplyDelete
  13. Beautiful outfit
    You look fabulous

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Oh, I love your watch! I never bought anything from Bornpretty, but I have read a lot of positive things about it! Your hair is amaaazing, you look fabulous! denisesplanet.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images