Spring Inspirations♥

6:20:00 PM

Hello Everyone<3

So the first week of March is over. That means that the spring is closer and closer, but still here in Chicago is pretty cold and we still have a lot of snow outside. To be honest, I think spring and summer are my two favorite seasons. I decided to make a post with pictures that I think will inspire me in many ways this spring. I really want to start wearing more dresses and skirts, even though I HATE my legs. You know I think I should get out of my comfort zone. I also want to make my closet more colorful because I finally realized that most of my clothes are dark, and like the more colorful ones don't really fit me anymore or I just don't like them. Do you guys want to change something in your closets for upcoming spring? :) 

Heey Kochani :) 
Juz pierwszy tydznien marca minal. To znaczy, ze wiosna tuz tuz :) U mnie jeszcze znakow wiosny zabardzo nie widac. Podobno w nastepnym tygodniu ma byc cieplej, wiec mam nadzieje, ze ten snieg sie stopi :) Na ten post przygotowalam dla was zdjecia, ktorymi ja mam zamiar sie inspirowac na nadchodzaca wiose. W tym roku postanowilam, ze bede nosic wiecej sukienek i spodnic, chociaz NIECIERPIE swoich nog. Takze chce nosic wiecej kolorowych rzeczy, poniewaz wlasnie ostatnio zauwazylam, ze w mojej szafie duza wiekszos ubran jest poprostu w ciemnych kolorach, a ciuchy, ktore sa kolorowe juz zle na mnie leza albo sie znudzilam z ich krojem. Czy wy macie w planach zmienic cos na tegoroczna wiosne? Jezeli tak dajcie mi znac w komentarzach :) 

Here are some outfit ideas that I found and I think they are pretty girly, maybe not so colorful but girly. I also mention my closet in this post, however, I didn't tell you that my closet is a complete mess. Clothes are all over the place some on the floor some are still on the hangers but not a lot of them. So i also found some pictures that inspire me to clean my room and closet :)

Mam tutaj kilka pomyslot na outfitty, one dosyc dziewczece, moze nie az tak kolorowe ale dziewczece. Wspomnialam takze o mojej szafie, jednak nie powiedzialam wam, ze moja szafa to kompletna katastrofa. Ubrania leza na polodze, kompletnie nie sa poskladane i jak powiedzialam to jest katastrofa. Co najlepsze nie tylko moja szafa tak wyglada ale caly pokoj, nie jestem z tego dumna ale tak jest. Dlatego znalazlam pare zdjec, ktore inpiruja mnie do sprzatania a jak nie to przynajmniej do lekkiego ogarniecia mojego pokoju :) 


I have so much hair on my head, that is sometimes really annoying. That is why I always like to go on Tumblr or Weheartit to find some new hair styles I can try to replicate. As probably many of you know I love doing makeup. At first I wasn't really good at putting on makeup but I think I am getting better at it. I love when someone has a smokey eye and I watch a lot of tutorials how to do a different one. However, sometimes the technique, beauty gurus use is not for me so i try to find a picture with that eye makeup and spent a lot of time studying it and to find my own technique of doing it.

Ja mam tone wlosow na mojej glowie i uwielbiam sie nimi bawic. Najbardziej lubie robic sobie jakies nowe fryzury ale zazwyczaj nie mam pomyslu jaka, dlatego uwielbiam szukac roznych zdjec czy tutoriali jak taka fryzure zrobic. Jak pewnie wiele z was wie uwielbiam robic sobie makijaz :) moj ulubiony makijaz bedzie napewno smokey eye, jednak ja musze miec zdjecie do porownania mojej wersji z kogos i jaka jest roznica no i poprostu ze zdjeciem jest duzo latwiej pracowac :) Przynajmniej dla mnie :) 


I told you that I really HATE my legs. Now I am kind of trying to get a little skinnier or at least get some muscle on my body, cause right now my body is made only from fat (I am not exaggerating). Soccer season started at my school and I am trying out to get into a team. I enjoyed playing soccer last year, so I am hoping this year it is going to be a lot more fun. Exercising isn't really going to help me get skinnier if I am going to eat unhealthy things. I am going to start eating a little less and more healthier and maybe then I won't hate my legs :)

Mowilam wam, ze NIENAWIDZE moich nog. Jednak teraz staram sie stracic troche na wadze lub nabrac troche miesci poniewaz, moje cialo jest to praktycznie sam tluszcz (nie przesadzam). W mojej szkole zaczal sie sezon na Pilke Nozna. Ja uwielbiam ta gre wiec straram sie dostac do druzyny :) W tamtym roku sezon byl bardzo dobry i mialam duzo niesamowicie spedzonych chwil. Jednak wiem ze tylko cwiczenie nie pomoze mi schudnac, dlatego bede probowac jesc bardziej zdrowo i trche mniej.



I hope those pictures will inspire me and maybe you to change something this spring :) Sorry this post is so long. I hope you will have an amazing week♥


Mam nadzieje, ze te zdjecia, mnie zainspiruja i moze nawet wy bedziecie jakos zainspirowani i postanowicie cos zmienic w ta wiosne. Mam nadzieje, ze bedziecie mieli niesamowity Tydzien♥
-JoAnn

You Might Also Like

7 comments

  1. Cudowne włosy i wszystko zainspirowałam się ;D
    zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  2. you have such a cute blog <3 love it and this post!!!

    Spring and Summer are also my favourite seasons!

    eatsleepblog-repeat

    ReplyDelete
  3. Lovely post. Enjoyed reading it.

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. podobają mi się te wianki we włosach! :)

    ▼▼▼▼▼▼▼▼
    http://izka-jestem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super inspiracje <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images