Hello :)

4:59:00 PM

Hello Everyone <3
I am back! Finally :) I have been gone for more than a week and I am so sorry for that! I thought I will post like everyday this Spring Break but of course my plans changed. I wasn't home the whole week and I did not have my camera at my aunts house. My Spring break was nice, I was babysitting my cousins and it was fun but it was pretty hard :) You know I'm not a proffecional babysitter :D Now I am finally home and I am trying to relax a little :)
You probably know the song "Can't Remember To Forget You" By Shakira and Rihanna :) I love Shakira's hair and i always wanted to have the same hairstyle. I tried to do it many times, but it never worked out. This week I accidently got hair I always wanted to have. It is not excactly the same but I still love it! The Best part is that you can get Shakira's hair with no heat! you just have to part your hair in half ( or more) And make 2 fish braids, the more fishbraids the tighter curls and your hair is a lot bigger :D Tell me if you want to see how to do this hairstyle step by step :)
That is all for today I hope You had a Wonderful Spring Break and I hope you will have an amazing week :)

Hey Wszystkim <3
Jestem spowrotem :D WKONCU! haha :) nie bylo mnie tutaj bardzo dlugo... Myslalam, ze dodawanie postow nadrobie w tym tygodniu bo mielismy Spring Break ale moje plany calkiem sie zmienily. pojechalam zajmowac sie moimi kuzynami :) Bylo fajnie ale bycie niania jest troche meczace najbardziej gdy nie jestes profesionalna niana tak jak ja haha :D Przez caly czas nie mialam czasu zeby wejsc na internet ani nie mialam kamery, zeby zrobic jakies zdjecia. Teraz jestem w domu i probuje sie troche zrelaksowac wkoncu jutro spowrotem fo szkoly :(
Pewnie kazdy z was slyszal juz piosenke Shakiry i Rihanny "Can't Remember To Forget You"! Ja jestem straszna fanka wlosow Shakiry! Zawsze chcialam miec tak krecone wlosy ale nigdy nie wiedzialam czym skrecic moje wlosy aby przynajmniej wygladaly :) Probowalam zrobic ta fryzure z roznymi lokowkami ale efekty nawet nie byly bliskie takich wlosow. Az wkoncu calkiem przez przypadek zrobilam bardzo podobna wersje wlosow shakiry! Najlepsze jest to, ze nie zrobienie tej fryzury jest bez uzywanie ciepla1 Wystarczy podzielic wlosy na pol i zrobic dwa klosy! Czym wiecej klosow tym wieksze wlosy i bardziej krocone! :)
jezeli chcecie abym zrobila wamtutorial krok po kroku tylko mi napiszcie w komentarzch a ja wam zrobie :)
Mam ndzieje ze mieliscie niesamowity tydzien i ze nastepny bedzie jeszcze lepszy! <3

-JoAnn





You Might Also Like

16 comments

  1. Tez zawsze robie sobie klosy albo na opaske :D

    ReplyDelete
  2. You look beautiful

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Fajny post <3 lubię czytać takie posty.
    Ten blog mnie coraz bardziej inspiruje, jest świetny.
    Czekam na kolejną notkę :*

    Mogę prosić o poklikanie w linki w poście? aloohaparadise.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html
    Dziękuje :*

    ReplyDelete
  4. bardzo fajne zdjęcia :)

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz, a ja w miarę możliwości zrobię to samo. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  5. świetny sposób, chyba wypróbuję! ślicznie tak wyglądasz :3
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Napisz u mnie :)
    pogowtrampkach.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Beautiful eyes)))Would you like to follow each other?Just let me know in my blog. xoxo
    http://www.elationofcreation.com/

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała!:* A jeśli chcesz wywołać uśmiech na mojej twarzy to proszę o kliki w banery na blogu :c

    paradiska-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Zgadzam się z tobą Shakira ma piękne włoski ♥
    zuuzolek.blogspot.com
    Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad :)

    ReplyDelete
  9. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com
    nutkaciszy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jesteś śliczna :* zapraszam i prosze zostaw kom http://viktoria-victoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Super blog <3 Śliczne oczka ;*

    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczna ;** + cudowny blog!
    http://zaaczaroowanaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Śliczna jesteś,bardzo ciekawie piszesz ;))


    Wszystkiego dobrego na święta :*
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. śliczny wygląd fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie)
    https://www.youtube.com/channel/UCeFS5QPTy9Mchl32Z_bjjZg

    ReplyDelete
  15. Gorgeous!

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images