Spring, Get Your Beautiful Butt Over Here!♥

2:27:00 PM

 Hello Lovelies♥
The weather is cold, but I think it gets a little warmer everyday. To be honest, I am so excited for spring. I can't wait for the flowers coming out of the ground, and the warmth of the day. I really miss warm weather. My sister is planning on buying new lengths for the camera so I am really excited for that. She wants the one that makes the background really blurry, so the photos look like they were taken by a proffecionalist haha :)
Today I have for you a little outfit of the day. I have on a really warm sweater with studs on the arms. I love it a lot, the scarf was actually my moms, but my sister took it from her and I borrowed it for the photos. I love the blue colors on it :) I have on a really comfortable pair of jeans I got for Christmas so I don't know where are they from. And lastly but not lastly, I have on a black studded boots. I love them so much and I believe they are from Discovery. I took those pictures on Saturday, so now it is not snowing. I hope you like this post and outfit. Hope the weather is better where you live :) Have an awesome week♥

Hej Kochani♥
Pogoda nam ostatnio nie dopisuje, mamy bardzo duzo sniegu. Jednak, wydaje mi sie ze jest odrobine cieplej z kazdym dniem, przynajmniej mam taka nadzieje. Naprawde nie moge sie doczekac wiosny, tych wychodzacych, zaczynajacych kwitnac, kolorowych kwatiow. Moja siostra planuje kupic sobie lepszy obiektyw do aparatu, wiec naprawde nie moge sie tego doczekac :) Poniewaz bedzie to ten ktory rozmazuje tlo i w okresie wiosennym zdejcia wygladaja naprawde swietnie (: Miejmy tylko nadzieje, ze sie z kupnem nie rozmysli :)
Dzisiaj mam dla was Oufit Of The Day, mam na sobie bardzo cieply sweter, na szyji mam szalik, ktory jest takze bardzo cieply i bardzo podoba mi sie ten niebieski kolor, moje kozaki bodajze kupilam w Discovery, i moje jeansy dostalam na swieta wiec nie wiem skad one sa :) Zdjecia zrobilam w Sobote, teraz juz nie sypie i dzisaj sloneczko wyszlo, jednak nadal jest bardzo zimno. Mam nadzieje, ze post sie podobal i ze u was pogoda jest lepsza :) Zycze milego tygodnia

-JoAnn










You Might Also Like

6 comments

  1. Wonderful pictures, love snow so much and your hair looks so stunning. *__*
    Lovely greets Nessa

    ReplyDelete
  2. ciekawie, u mnie nie ma śniegu i jest bardzo ciepło :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. U mnie nie śniegu wcale. ;(
    Ładne zdjęcia. :P

    ReplyDelete
  4. A u mnie zaczyna się robić coraz bardziej wiosennie. Nie robię sobie jednak zbyt wielkich nadziei, że nadchodzi wiosna, pewnie jeszcze sypnie śniegiem xD

    ReplyDelete
  5. beautiful pictures
    you look amazing

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super jest ten sweter! Fajnie by było, gdyby Twoja siostra kupiła taki obiektyw ;3
    Jeśli potrzebowałabyś pomocy z designem zapraszam do siebie. Robię nagłówki (a czasami także całe designy) na zamówienie! Kontakt na moim blogu :)
    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images