Pink Dress #OOTD♥

7:32:00 AM

Hello Beuties :)
I come to you with an outfit which should have been posted on Valentines Day but for some reason I couldn't get all of the pictures on my computer. However now I cleared the comuter and got the photos on it.  I hope you are not mad at me <3
I have on a pink dress, which is actually my sisters (Justine's), then I put on a knee high socks that i adore and love, the boots I heve on I used in last outfit (Spring, Get Your Beautiful Butt Over Here!♥ ), and i have on a black/navy blue (not sure) coat :) At the end I will tell you where I got these clothes :) I hope you liked this post and I hope You will have a wonderful Weekend! <3

Fun fact: I used the same dress but in different colour in an outfit I did about a year ago Link---> Winter

Dzieńdobry Piękne<3
Dzisiaj przychodze do was z outfitem, ktory mial byc dodany w Walentynki, lecz z jakiegos powodu nie moglam sciagnac wiekszosci zdjec z aparatu. Tak czy inaczej, dzisiaj mi sie to udalo i chcialam sie z wami podzielic :) Jezeli chcecie tutaj jest link do mojego filmiku, z makijazem jaki zrobilam do tego outfitu ---> Filmik :)
Wiec mam na sobie rozowa sukienke, ktora jest tak naprawde mojej siostrzyczki ( Justyny), wiem czesto uzywam ubran moich siostr, no ale co poradzic jak mamy ubrania w takich samych rozmiarach haha :) nastepnie ubralam sobie podkolanowki w takim ala kolorze skory, uwielbiam te skarpery sa niesamowicie wygodne i cieple :) kozaki ktore mam w tym outficie, mialam tekze w ostatnim stroju dnia (Spring, Get Your Beautiful Butt Over Here!♥ ). No i mam na sobie granatowy plaszcz, aby mi bylo cieplo :) to tyle na dzisiaj mam nadzieje, ze piatek mija wam cudownie i zycze udanego Weekendy<3 :)

-JoAnn
P.S: W poscie ktory zrobilam okolo roku temu mam taka samoa sukienke tylko w innym kolorze. Link---> Winter







Dress -Khols
High Knee Scoks -Khols 
Boots - Discovery
Coat - Discovery

You Might Also Like

25 comments

  1. Your hair is so beautiful >.<

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  2. Śliczne mas włosy , bardzo ładna sukienka
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    JEŚLI ZAOBSERWUJESZ ZROBIE TO SAMO

    ReplyDelete
  3. Śliczna sukienka! Chcę taką :*
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Przepiękne włosy! *.*

    alexshia-a.blogspot.com | alexshia.tumblr.com | xoxo ♥ love ya

    ReplyDelete
  5. wlosy i sukienka najpiekniejsze ale ty tez sliczna ogolnie cala <3
    dorey-doorey.blogspot.com
    obserwujemy?♥

    ReplyDelete
  6. Fajna sukienka i ogółem stylizacja, ale włosy to ty masz piękne!
    maniaa-mania.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA:)
    SZCZEGÓŁY U MNIE NA BLOGU!
    http://malolatajulqa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Boże *o*
    Jaka ładna jesteś . I zazdro sukni :c

    Obserwuję :)
    suzan-suzaan.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Genialna jest ta sukienka, ma taki wyrazisty kolor *.*
    A ty masz piękne włosy, marzenie wielu dziewczyn, są idealne !

    Zapraszam do mnie: iwillnotdieyoung.blogspot.com/

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    ReplyDelete
  10. Such a pretty dress!

    Rougedivision.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. beautiful dress
    you look amazing

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. beautiful hair ;o <3
    http://feel-that-moments.blogspot.com/ come :)

    ReplyDelete
  13. Piękna sukienka :)
    http://wuess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. You look so pretty, love the dress.
    Your hair is beautiful. :))

    keep in touch,
    j
    www.jonnessa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. świetny blog, notka również! ;)
    zapraszam do mnie dionixan.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. fajne zdjęcia :)
    posiadam tego samego Nikona ^^
    wspólna obserwacja? macchiatooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jaka śliczna jesteś. Cudowne włosy! Też bym chciała siostry, które noszą podobne ubrania do moich i w tym samym rozmiarze :)

    Pozdrowionka :3
    cuddlanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pink is definitely your colour, you look great! :)

    http://www.le-young.com

    ReplyDelete
  19. Przypominasz mi aktorkę Martę Wierzbicką ... śliczna i urocza :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images