Me Time♥

4:04:00 PM

Hello Lovely People :)
How was your Valentine's Day? I hope it was lovely♥ Yesterday I spent in my room watching YouTube videos and listening to music. I really liked it (:
Today morning was a little busy for me, at ten I went to help out in my local Church, we were making Tamales :) It was fun, I worked there for about two hours and then I went back home. I had to clean my room and help my mom a little bit. About 3 pm, I decided to just relax. Usually I go take a long bath, but today I just didn't feel like it. I took my favorite magazines "Seventeen" and "TeenVouge", nail polishes, a snack, and spend time by myself reading and listening to music :) I love looking at different magazines, just get some inspiration for outfits and they always motivate me to go shopping^_^ how did you guys spend this Saturday? :) That is all for today and I will see you soon♥

Hey Kochani♥
Jak minely wam Walentynki? Mam nadzieje, ze byly udane♥ Wczoraj spedzilam ogladajac filmiki na YouTube i sluchajac, roznych piosenek :)
Za to dzisiejszy poranek mialam troche zabiegany/ O godzinie dziesiatej, pojechalam pomagac w moim kocsciele. Dzisiaj robilismy mexykanskie jedzenie i byly to Tamales. Jak mam byc szczera to nigdy ich jeszcze nie mialam, ale wydaje mi sie, ze sa pyszne haha :) Po powrocie do dou, posprzatalam sobie pokoj, nagralam filmik, lecz jeszcze nie wiem kiedy o dodam oraz troche mamie pomoglam :) Tak okolo godziny 3 wszystko juz mialam zrobione, wiec postanowilam sie troche zrelaksowac :) Zazwyczaj biore sobie jakas dluzsza kapiel, lecz disiaj jakos nie mialam na to ochoty. Wzielam sobie moje ulubione gazety "Seventeen" i "TeenVouge", lakier do paznokci, jakas przekaske i przenioslam sie do jakiegos cichego pokoju. Wlaczylam sobie rozne piosenki i tak sobie czytalam :) Lubie ogladac takie gazety, poniewaz moge z nich zaczerpnac rozne pomysly na posty, jak sie moge ubierac i zazwyczaj dostaje motywacje, zeby isc na zakupy :) Jak wy spedziliscie wasza Sobote? To tyle na dzisiaj, mam nadzieje, ze post wam sie podobal :) Zycze udanego weekendu♥

-JoAnn









You Might Also Like

10 comments

  1. you look so pretty

    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja spędziłam je z chłopakiem świętując swoje urodziny :D
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Genialny blog:) Obserwacja za obserwację? Dopiero zaczynam :)
    Zapraszam http://paulaa-fashion.blogspot.com/ :*

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia! <3
    zatrzymujac-czas.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Sliczne zdjecia, bardzo ładny makijaż. Też lubię czasem tak posiedziec z gazeta i poinspirowac sie :)
    Śliczny design, bardzo fajny blog :)
    Jeśli masz ochotę może wspolna obserwacja?
    Miłego wieczoru :)

    veniice.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Urocze zdjęcia. Piękne okulary. ♥

    Zapraszam do mnie. Follow? Follow back.
    http://hivikki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Popracuj trochę nad angielskim bo robisz błędy:) taka rada. Ogólnie masz fajnego bloga.

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja w sobotę byłam na zakupaach. :D
    BLOG

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjecia :) Ja w sobote nic nie robilam :D

    hellojustina.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. OREO OREO OREO :D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images