Be Happy♥

2:13:00 PM

Hey Guys♥
Most of the day I spent doing nothing. Which is not what I wanted! However whole day I have a smile on my face :) I do not know why. I just feel happy. I love that feeling, my day is always better with a true smile on my face. Sometimes at school when I am in a bad mood, I try to hide it, to not make someone's day worse. Most of the time it works and that person, makes me laugh and makes me feel better. They say fake it till you make it. With me it works, thanks to my amazing friends♥
There is so many things you can be happy with. I'll give you few maybe smart, maybe stupid examples.
-Your favorite band released a new song/album/music video
- Your mom/you bake something delicious
- It is warm outside
- The taste of hot coco
- Your Idol is doing a follow spree on twitter
And many, many other things♥
That is all for today I hope you are happy, and you'll have an amazing evening! :)


Hey Kochani!
Dzisiaj caly dzien mam usmiech na twarzy. Nie mam pojecia czym jest on spowodowany. Uwielbiam byc szczesliwa, nawet bez powodu. Miec szczery usmiech na twarz, ktory nikomu nie zepsuje dnia!
Czasami kiedy jestem w szkole, i nie mam zbyt dobrego dnia, probuje sie usmiechac, zeby nikomu nie zepsuc dnia moimi ze tak powiem "problemami/uczuciami". Zazwyczaj to sie sprawdza, i ta osoba mnie rozsmieszy do tego stopnia ze falszywy usmiech zniknie, a szczery sie pojawi :)
Na swiecie jest tyle powodow do usmiechania sie, bycia szczesliwym! Dam wam kilka moze madrych, a moze glupich przykladow:
- Mikolajki
-Chodzenie na zakupy, wiedzac ze nie bedziesz spedzac wlasnych pieniedy :)
- Ulubiony blogger/vlogger doda zabawny filmik/post
- Nowe ubrania/kosmetyki
- Kiedy wlosy sie dobrze ukladaja!
- Smak goracej czekolay, gdy jest ci zimno!
O jest ich wiele, wiele wiecej! To tyle na dzisiaj, mam nadzieje, ze ktoras z tych rzeczy tez sprawia, ze jestescie szczesliwi♥
-JoAnn



You Might Also Like

9 comments

  1. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. beautiful pictures
    lovely post
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetny post i śliczne zdjęcia! Ja ostatnio mam dość dobry humor, więc i uśmiech nie znika z mojej twarzy! :D
    No a dobrze ułożone włosy to bez wątpienia największy powód do radości! ;)

    ♥ Proszę o klikanie w linki w tym poście albo chociaż w baner Aupie, który znajduje się w pasku bocznym po prawej stronie.
    ♥ Please click the links in this post or just an Aupie's banner that is in the sidebar on the right.
    http://elliemaries.blogspot.com/2013/11/aupiecom.html?m=0

    ReplyDelete
  4. Tez uwielbiam takie dni, kiedy jestem szczesliwa nawet bez powodu :D

    ReplyDelete
  5. Thank you very much for visiting my blog! I really appreciate that!
    You look gorgeous! Lovely post to read, it truly made me smile :)

    Sofie x
    Little green Sofie

    ReplyDelete
  6. You have beautiful eyes, so jealous!

    http://www.iwantfashion.co.uk
    UK High Street Fashion Blog

    ReplyDelete
  7. Great post :) It actually really did make me consider my dreary mood! Thank you :)
    I've tagged you in the Confessions of a blogger tag by the way :) Hope you do it! http://daisylocks.blogspot.com/2013/12/confessions-of-blogger.html

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Your eyes are beautiful ! Great post :)
    xx

    ennaihposa.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images