Homecoming 2013! ^_^

4:57:00 PM

Hello Lovelies! 
This Saturday in our school we had a Homecoming Dance. I am a sophmore and this was my first time going to a school dance. I do not know why I didn't go last year. Even tho I did not have a date I went there with my friends. I had so much fun. I sleptover at my bestfriend house, we did our makeup and hair. We also went halp decorating the gym for the dance :) It was fun. The night before we had a homecoming game! IT WAS AMAZING!!! WE WON!! :) I loved it <3 So now I have some pictures for you and I hope you have an amazing week! :)

Hej Kochani!
W ta Sobotę u mnie w szkole mieliśmy Homecoming Dance. Jest to taki jesienny bal :) Jestem już w drugiej liceum i to był mój pierwszy raz na szkolnym balu. Bardzo żałuje, ze nie poszłam w tamtym roku! Wybralam się  z moimi znajomimy, byłam u mojej koleżanki na caly weekend. Robilysmy sobie makijaż i wlosy. Spedzilam bardzo dużo miłego czasu! <3 Zabawa była swietna, chociaż w większości nie lubialam muzyki, ponieważ nie umiałam do niej tańczyć haha :) Kilka godzin przed poszlysmy zrobić sobie kilka zdjęć i później pojechaliśmy do restauracji! Był to taki bufet, ze placilismy tak 15 dollarow i mogliśmy brac sobie co i ile chcieliśmy :D No i pojechaliśmy do szkoły, w samochodzie spiewalismy i się bawilysmy! W radiu były 2 moje ulubione piosenki czeyli Roar by Katy Perry i Applause by Lady Gaga! <3
Noc przed impreza mielismy Homecoming Game. Był to Football amerykański, było swietnie! Nasza druzyna wygrala! Ledwo ledwo ostanie sekundy i był touch down! Ahhh NIESAMOWITE!!! Warto było spedzic 3 godziny na zimnie! haha :) Uwielbialam kiedy tlum dopingowal druzyne. Jak się cieszyliśmy kiedy obrona zatrzymala ta pilke! Jak ja bym chciała to powtórzyć!
To tyle na dzisiaj, mam nadzieje, ze wam się post podobal i mam jeszcze kilka zdjęć dla was! Mam nadzieje, ze będziecie mieć niesamowity tydzień! I widzimy sie niedługo <3

-JoAnn










You Might Also Like

11 comments

  1. ale ci zazdroszcze tego balu u mnie chyba takiegos czegos nie ma ;( no ale coz ,fajne zdjecia :D

    juka-juku.blogspot obserwuje od dawna ;)

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądaliście na tym balu. I nie ma nic piękniejszego niż kibicowanie ukochanej drużynie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Śliczna jest ta miętowo-czarna sukienka c:
    palyna-paulina.blogspot.be

    ReplyDelete
  4. Świetne wydarzenie :) Aż zazdroszczę :) Sama bym poszła :)
    Wszyscy tacy piękni, odstrzeleni :) Super zdjęcia :*
    OBSERWUJĘ :*

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    ReplyDelete
  5. jeej, ale super sprawa z tym balem! zawsze, jak oglądałam zagraniczne filmy, to mnie to intrygowało :) zazdroszczę!
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Śliczne sukienki! *.*
    Zazdroszczę ci takiego balu *.*

    Naprawdę świetny blog!
    Zapraszam do mnie:
    http://optymistycznieee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. oooo jakie laski na 1 zdjęciu ;)

    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  8. Ślicznę zdjęcia :) i śliczna jest ta miętowo czarna sukienka <33

    Zapraszam do mnie
    http://dariia-darria.blogspot.com/+ mam prośbę kilkniesz w baner voguec na moim blogu ? to dla mnie naprawdę b.ważne + obserwacja za obserwacje ?

    ReplyDelete
  9. ślicznie! pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com <3 obserwuję :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images