Current Favorites♥

4:21:00 PM

Hello Everyone!
Today I have for you a little different type of post because I'd like to show you some of my current favorites! So Lets get started!

Hej Wszystkim :)
Dzisiaj mam dla was troszeczke inny rodzaj postu, poniewaz chce wam pokazac kilka rzeczy ktore teraz uwielbiam. Wiec zaczynajmy!


1. Food
My Favorite thing to eat is pretty healthy! I'm talking about fruits like apples, pears, strawberries, bananas, grapes or whatever you like with a little bit of peanut butter. I'm not a big fan of peanut butter on its own or on a sandwich but like this, with fruits it is amazing!

Moja ulubiona rzecz do jedzenia jest dosc zdrowa! Mowie tutaj o owoch takich jak truskawki, jablka, gruszki, banany czy jaki kolwiek owoc wy lubicie z odrobina masla orzechowego! Ja nie jestem fanka smaku samego masla orzechowego czy jak poloze troche na kanapce. Za to z owocami to calkiem cos innego.


2. Hair Products
To help out a little bit with my split ends I am using the TRESemme Split Remedy. I really love this stuff, it gives my hair shine and polished finish. I like how my hair feels after I put this product in it. The smell its pretty and sweet, so that's a big plus for it.

Zeby pomoc troche moim rozdwojonym koncowka ja uzywam TRESemme Split Remedy. Bardzo lubie ten produkt poniewaz dodaje moim wlosom lekki polysk i sprawia, ze wlosy wydaja sie zdrowsze.


When I'm a little lazy to wash my hair one night and the next day it is not looking fresh I like to use TRESemme FreshStart Dry Shampoo. I really like to use dry shampoo because it will remove the oil and odor from my not so fresh hair.

Nastepna rzecz, ktora uzywam gdy moje wlosy wydaja sie tluste jest TRESemme FreshStart Dry Shampoo. Bardzo lubie uzywac tego produktu gdy moje wlosy nie wygladaja swiezo nastepnego dnia. Suchy szampon usunie olej i zapach z takich wlosow. Jest on bardzo dobry dla zabieganej lub troszke leniwej osoby.


3. Lip Products
Baby Lips  from Maybelline is my favorite lip product off all time. Especially in Fall and Winter seasons my lips get really dry. They start to crack and bleed, that is a little painful so this year I am really trying to prevent that.

Baby Lips z Maybelline to jest moj ulubiony produkt do ust. W szczgolnosci w jesieni i w zimie kiedy moje usta sa bardzo suche. To powoduje ze one zaczynaja pekac i krwawic. Badzmy szczerzy to nie jest bezbolesne. W tym roku staram sie nawilzac moje usta jak najbardziej, zeby zapobiec ich pekaniu.


The second lip product is the e.l.f Matte Lip Color. This color is called Tea Rose I really like it because the shade looks like light pink has been mixed with a little bit of purple. I'm not sure if that is a good explanation. However I like this color on my lips.

Drugi produkt jest z firmy e.l.f jest to matowa szminka. Nazwa coloru jest to Tea Rose (Herbaciana roza? nie jestem pewna jak to przetlumaczyc). Podoba mi sie ten odcien poniewaz jest on taki jesienny i nie widadz go az tak na ustach.


3. Accessories
Lastly I have 3 things I love to wear. First is this gold ring with like studs on it. I am not very good at explaining stuff, the picture will do better job!

Na koniec mam dla was trzy rzeczy, ktore uwielbiam nosic. Pierwsza rzeccza jest taki zlotawy pierscionek z takimi jakby kolcami na wierzcu. Przepraszam nie jestem dobra w tlumaczeniu, za to zdjecie chyba szystko wyjasni!


Next I have my favorite ring of all! It is a Owl Ring and I love it so so so much! It is the cutest thing I ever saw! Owls are my favorite animals so you know! I wear it almost everywhere I go!

Nastepnie mam dla was moj ulubiony pierscionek! Jest on w ksztalcie sowy! To jest najslodzsza rzecz jaka kiedykolwiek widzialam! Sowy to sa moje ulubione zwierzeta wiec nie moglam go nie kupic!


Lastly I have a bow clip thing in black color. I love to wear it in my hair. I bought in Forever 21 and there were more colors. I picked black because I have a blond hair and a white one wouldn't be as visible as this one in it.

Ostatnia juz zecza mam dla was taki klips do wlosow w ksztalcie kokardki. Jest on w czarnym kolorze, poniewaz najlepiej go bedzie widac w moich wlosach :)


I hope you liked this post! I really love all of these things, I am using them almost everyday. Comment down below if you like, use or have some of them :) See You All Soon♥

Mam nadzieje, ze post sie wam spodobal! Ja uwielbiam wszystkie z tych rzeczy i uzywam je prawie karzdego dnia. Powiedzcie mi czy macie lub uzywacie podobne lub nawet takie same rzeczy! :) Widzimy sie niedlugo♥
-JoAnn


You Might Also Like

9 comments

  1. great post and lovely pictures
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Baby <3

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ooooo ten baby lips z maybelline jest taki fajny *.* szkoda że go nie ma w Polsce :(
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ja jestem uzależniona od bransoletek, więc do mnie najbardziej pasuje 3. Moje małe uzależnienie :)

    http://marpleous.blogspot.com/ | KONKURS! KONKURS! KONKURS!

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładnie :)
    http://emiuula.blogspot.com/ Zapraszam , jeśli moższ zaobserwuj, chciałabym się wybić :)

    ReplyDelete
  6. Jak ja ci zazdroszcze mieszkania w Chicago ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    ReplyDelete
  7. Jaki świetny blog, i podziwiam ciebie ze piszesz po angielsku i po polsku. dobry pomysl. bedziesz miala wiecej czytelników:)
    Obserwuje i licze na to ze ty takze zaobserwujesz mojego bloga poniewaz bardzo mi na tym zalezy a dla ciebie to chwilka z gory dziekuje i bede wpadac czesciej

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. amazing post!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/10/sunset.html

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images