OOTD- Skull Printed dress :)

4:49:00 PM

Hello There Lovely People♥
So today I'd like to show you my outfit of the day. I think I'll try to do more of these. I really like when you have those kinds of photos on your blogs, because I can like maybe find new ideas of how I should dress and stuff :) I hope you'll enjoy my look and see you all really soon♥

Hej Wszystkim :)
Dzisiaj mam dla was Outfit Of The Day. Postaram sie dodawac wiecej postow w tym stylu, poniewaz ja sama lubie ogladac takie zdjecia na innych blogach. Takie posty poprostu mnie inspiruja, dzieki nim moge znalez kilka pomyslow, w jaki sposob powinnam sie ubierac, czy zmienic troche moja garderobe czy nie :) Mam nadzieje, ze outfit wam sie spodoba i do zobaczenia niedlugo :)

-JoAnn

 





Dress-Discovery, Shoes- Somewhere On The Internet, Glasses- Urban Outfitters

You Might Also Like

22 comments

  1. You look gorgeous! Love the look x

    Http://yourteendiaries.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Ostatnio bardzo podobają mi się te wycięcia w sukeinkach :)
    fashionaableangel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. absolutely gorgeous
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. bardzo mi się podoba twój blog !

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. świetny Outfit wow znasz się na modzie ;)
    Outfit

    ReplyDelete
    Replies
    1. super blog
      obserwujemy? daj znac u mnie ;3
      smie-mapys.blogspot.com

      Delete
  6. świetny wzór sukienki!
    Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie na: peppermint-september.blogspot.com
    Dopiero niedawno zaczęłam i ciągle szukam prawdziwych czytelników. Jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym, napisz tylko w komentarzu i przy okazji skomentuj post! :3 <3

    ReplyDelete
  7. śliczne są te buty!!! <3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetny outfit:*
    może wzajemna obs? ja już <3

    ReplyDelete
  9. Hey,
    nice post.. would you like to follow each other..!!
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  10. What a great look ;D
    Very nice!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetna sukienka :)))
    Obserwujemy ? :)))

    ReplyDelete
  12. Super blog, podobają mi się w sczególności zdjęcia.
    Zapraszam również do siebie na nowy post.

    Więcej na revevelyn.blogspot.com

    obserwacja = obserwacja

    ReplyDelete
  13. Jejku, nawet nie wiesz, jak bardzo podoba mi się Twój blog! Trafiłam na niego przypadkiem, ale nie żałuję.
    Co do tego postu albo raczej outfitu ... :) To jest cudowny! Ta sukienka urocza i w ogóle ma w sobie to "coś"! :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że posty będą dość często, bo chętnie wpadnę TU jeszcze nie raz. ♥

    elliemaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Super, uwielbiam wszystko z czachami, wiec ta sukienka jest dla mnie rewelacyjna! Ślicznie wygladasz ! ♥


    lost-in-diy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super są te wycięcia w sukience!

    http://marpleous.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards u mnie na blogu lost-in-diy.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images