Love Life Intense

3:40:00 PM

Hi Guys!
I am in the middle of the most intense week in my school career- finals week :) Gosh it is a lot of tests! At least it doesn't take long, so I am back at home really early and I have a lot of time to rest. My mom bought a peanut butter and some chocolate- it feels like I am literally in heaven. Chocolate and sweats make me sooo happy :D As the time flies by I feel like am where I supposed to be, and that this is the time to sign up for so singing class- that would be awesome! Let's make progress! I am waiting impatiently for what the next semester brings and I'm collecting good memories day by day :) Btw hope the flu will stop fast because it gets scary. Guess what? Every time I get bored I take pics of myself, I know it's kinda selfish but it just because I find it funny. Check out my latest photos :)
Hope you're enjoying your lives!

Hello!
Dzisiejszy post bedzie krotki natomiast bardzo optymistyczny. Ostatnio dopisuje mi dobry humor.
O mamo, co za intensywny tydzien. Duzo, duzo testow ale przynajmniej nie musze spedzac w szkole siedmiu godzin, tylko dwie- trzy. Nie jestem zwolenniczka testow, ale w imie wolnego czasu moge sie przeciez poswiecic, prawda? Ostatnio chodze niezwykle zadowolona i usmiechnieta, gdyz moja mama zrobila zapas czekolady do kanapek i peanut butter ♥ Nie ma nic lepszego na poprawe humoru. Mam wrazenie, ze pomalutku moje zycie nabiera rumiency i mam w sobie tyle energii, nowych pomyslow i planow, ze nie wiem z czym wystartowac pierwsze! Czekam na to co przyniesie nowy semestr, licze ze poznam nowych ludzi i kolekcjonuje cudowne wspomnienia dzien za dniem :) Mam takie male postanowienie, wlasciwie dwa: zapisac sie na jakies ciekawe zajecia pozalekcyjne i spedzac wiecej czasu z moimi przyjaciolkami.... a i moze jeszcze czesciej chodzic na mecze footbollowe :D
Do uslyszenia/ napisania :)

-JoAnn





You Might Also Like

19 comments

  1. Widzę, że przyspieszasz w swoim życiu :)

    ReplyDelete
  2. U mnie też jest ostatnio bardzo pozytywnie :D

    ReplyDelete
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award! Gratuluję, a po szczegóły zapraszam na:
    http://jednozyciewielehistorii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Super zdjecia.

    bloggerrka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia! Piękna koszula :D
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Podoba mi się tu . !
    + Dodaję się do obserwantów . ; ) I liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/ ; )
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; D

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę, od zawsze chciałam jechać do Stanow :(
    Tobie sie udało...podziwiam ;)

    zapraszam : ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia:)
    obserwuje i zapraszam:)
    karolilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. śliczna jesteś i bardzo ciekawy blog, naprawdę. ;)
    za-ko-cha-na.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna koszula ; )
    W wolnej chwili zapraszam :

    mylife-myhappines.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super blog !
    Zapraszam do mnie : http://lublins.blogspot.com/ .
    Obserwuje i liczę na rewanż .

    ReplyDelete
  12. Na szczęście już za tydzień mam ferie więc trochę odpocznę :) Świetna koszula ;*

    ReplyDelete
  13. Super blog :)!! jesteś śliczna i masz zajefajne oczka !
    Post dość interesujący :)
    Obserwuje (nie zmuszam do rewanżu, bo to jednak sprawa indywidualna :))i zapraszam do siebie.
    oryginalmistic.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale Ci fajnie że mieszkasz w USA *.* + obserwuję :)


    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ale ty jesteś śliczna!!! Fajnie że mieszkasz w Chicagoo *,*. zapraszam do mnie na: http://anotherverra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Też bym chciała mieszkać w USA. Zazdroszczę. Świetny blog i śliczna jesteś.
    Jak się tam mieszka ?
    http://islenna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zapraszam :)
    http://youmustbeimpossimble.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ale daleko nas mieszkasz, piękna stylizacja, koszula cudna:) uważaj tam na siebie:) obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie:*

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images